Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva mener du om gutter m/ muskler?


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Liker du at gutten har store armer med power i, brede skuldre og tøffe nakkemuskler? Sixpack og skipper'n underarmer? Ordentlige solbrune markerte brystmuskler. Hva med rompa, slapp eller hard?

 

Er muskler på en gutt greit/dumt, en forutsetning/forventning eller, liker du at gutten tar vare på kroppen sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns ikke det er noe fint med sånne svææære muskler, jeg. Hehe.. Greit å holde seg i form så man ser at en trener osv., men når det blir sånne klumper med store muskler så syns jeg ikke det er fint, som sagt.

7173717[/snapback]

det samme gjelder jenter...!

 

Silikon kan sammenlignes med en sånn muskelbunt. Silikon er ikke fint! Men vi tar ikke det tema.

Lenke til kommentar

Det er jo veldig vanskelig å FÅ overdrevne muskler og da. Man må jo jobbe i årevis for å få slikt, om ikke også da bruke anabole steroider. Men uansett, de bildene man ser av menn med store klumpete muskler er når dem har "pump" i musklene + at dem er smurt inn med olje, når du ser dem på gata i alminnelig tøy, så ser dem mere normal ut og musklene er mere sammentrekt. Men jeg skjønner jo hva dem mener med at klumpete muskler er stygt. Det er jo ikke pent.

Lenke til kommentar

Moderator minner om reglene for bruk av gjesteposting, som sier blant annet:

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

"Gutter med muskler" kan neppe sies å være spesielt alvorlig eller sensitivt. Spesielt siden tråden dreide seg om å være veltrent og ta vare på kroppen sin, ikke å være ekstrembygger. Dette er noen en godt kan poste under sitt brukernavn, mener denne moderator.

 

Siden vi ønsker å beskytte gjestefunksjonen mot unødvendig bruk, stenger jeg tråder som denne.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...