Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Skrevet

BundesligaLucas ‏@BundesligaLucas 2m

Boateng puts Bayern 1-0 after a double save from Drobný. That's Bayern's 51st goal from their 6 friendlies.

Merker vi skal få slite i Super Cup ja. Alltid spennende med kamper der vi er underdogs. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå er stallene annerledes. Bayern er hevet med 2 hakk, Chelsea med 1.

Er vel bare på venstreback Chelsea er sterkere enn Bayern, SÅ VIDT.

Endret av Den utvalgte
Skrevet

Ja. Det er helt klart at Bayern har hevet seg langt flere nivåer enn Chelsea siden da. De var jo strengt tatt flere hakk over oss da og. Det vil også være mer press på offensivt spill i fra oss vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall skuffet om vi går inn for en veldig defensiv strategi med den stallen vi har nå.

Skrevet

Fordi du har nesten 22,5 K innlegg her.

Hvordan fikk Swaeeweaeser den hjelmen? Cech sin er spesial-lagd, skal ScaweAEWESEser spille med hjelm?

Ser du ikke at det er Photoshop? Se på hjelmen til Cech, deretter, se på Schwarzer. Ganske enkelt å oppdage engetlig, selv om han/hun som har laget bildet fortjener credit....

Skrevet

De har Robben. Prøv så mye du vil, nevn en spiller i en posisjon, og jeg kan nevne en bedre på Bayern.

Cech? Neuer er ikke bedre, så da må reservekeeperen deres være forferdelig god :p

Cechmate :p

Skrevet

Cech? Neuer er ikke bedre, så da må reservekeeperen deres være forferdelig god :p

Cechmate :p

Neuer er verdens beste keeper atm. Deretter Casillas og Buffon.

Cech er KANSKJE på topp 7.

Scharaweraweaeser er ingen GOD keeper. Erfaren, ja...

Skrevet (endret)

Chelsea har avvist et bud fra Liverpool på Ryan Bertrand. Dumt!

Hadde ikke PVA blitt lånt ut, samt Wallace ikke fått arbeidstillatelse, så ville Chelsea solgt...

Greia er at nå har Chelsea bare A. Cole der.

Endret av Den utvalgte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...