Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
det var litt morsomt da;) så du adebayor klikka jo helt!

liverpool fan:)

8025045[/snapback]

Han mente vel at kortet var ufortjent. Men uansett skal man ikke reagere sånn =/

8025095[/snapback]

nei er enig. det var ufortent, men burte bare gått av banen. han får vel sikkert 1 eller 2 kamper lenger karantene hvis det tels (siden det var i carling cup)

8025120[/snapback]

Det er F.A. som bestemmer dette. Får vente se, forhåpentligvis får spillerne den rette straffen. Går ikke Chelsea's vei i år, slik hadde United det ifjor. Merkverdig at klubben med den rikeste onkelen i gata ikke kan ha skikkelige erstattere på plass.

Endret av brutti
Skrevet

0 - 1 DROGBA. Arjen Robben slår en crosser mot Drogba, som avslutter på hel volley. En flott scoring av Premier Leagues toppscorer.

:D

Skrevet

Trenger du å spamme eller? Fins en edit knapp!

Og ManUtd vil alltid være best :)

Hørte han Terry hadde kommet på Sykehus igjen, triste saker :(

Han er en stor spiller, som jeg beundrer mest på Chelsea.

Skrevet (endret)

Da blei det vel Chelsea vs. ManU i neste steg av CL og da. Spanande. Begynner å se dystert ut for Chelsea i PL så får håpe de klarer å slå Bayern i Finalen nede i Athen da.

Endret av kvitrafn
Skrevet

Chelsea møter Valencia som jeg tror er et lag vi skal få slite med å slå ut, men over to kamper skal Chelsea være best.

Håpet på å møte ManU :D Hadde vært deilig å drite ut de altså :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Livercrap har stor respekt for Arsenal!

8085752[/snapback]

O'rly?

8124254[/snapback]

Er nok bare en kommafeil. Uansett en skjønn representant for Chelsea-fans :love:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ja, hadde ikke du kommentert den så hadde nok jeg gjort det selv. "Livercrap". *Originalt*

Skrevet (endret)

Det var den fine endringen på 'pools navn og den fine kommafeilen som overbeviste meg om at det var verdt å eviggjøre i tilfelle redigering. :)

Endret av TeggY

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...