Gå til innhold

Omtale av Battlefield 2142 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wtf?

 

Hvis jeg hadde fått valget mellom en time i halmen med frontfiguren i Pussycat Dolls eller en time bak spakene i en M1A2 Abrahams-stridsvogn med lave belteskjørt i den finkornete irakiske ørkensanden, tror jeg helt ærlig at jeg ville valgt sistnevnte – fordi jeg er en mann.

 

Fordi du er mann... fordi du er homo da isåfall! :p

 

(ikke ment for å fornærme, bare som en spøk!)

7178178[/snapback]

Jeg aner penis-komplekser hos forfatter...

 

M1A2 Abrahams? Big Gun? Get it? :)

Lenke til kommentar

Bf 2142 er helt klart å anbefale for alle og enhver som liker action.

Det har et mer Direkte action preg en BF2.

Selvsagt har det sine bugs, men hvem av det er morro når et spill som BF2 som er over et år gammelt avslutter hver runde med "there is a problem with your connection".

så bugsa er ikke værre en de bugsene som er i BF2 for øyeblikket.

 

I bf2141 har du mer ansvar over å bygge din egen soldat. du starter f-eks uten granater og må bruke en unlock på dem dersom du ønsker.

Assault og Medic er slått sammen noe som er en stor forbedring.

 

Skytefølelsen er mer "kontant" og du føler skuddene er mer "riktig" iforhold til BF2 der du hopper tømmer et magasin i en kar som hopper 2 meter forran deg uten at han dør.

 

Alt i alt,

Bf2142 er vell verd penga dersom du ønsker no mer action en Bf2.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det er mulig å få maskinkrav opp på en test/omtale av et spill? Det har jeg savnet lenge

7180710[/snapback]

 

Med de specsa du har oppført i signaturen din burde du kunne kjøre spillet glatt

7180726[/snapback]

 

Det var ikke det som var poenget. Det er jo en del folk her ute som ikke har en maskin som kjører alle spill, eller de nyeste spillene. Og for de kunne det jo være greit med maskinkrav på en omtale. Det hadde jeg syntes hvertfall!

Lenke til kommentar
Wtf?

 

Hvis jeg hadde fått valget mellom en time i halmen med frontfiguren i Pussycat Dolls eller en time bak spakene i en M1A2 Abrahams-stridsvogn med lave belteskjørt i den finkornete irakiske ørkensanden, tror jeg helt ærlig at jeg ville valgt sistnevnte – fordi jeg er en mann.

 

Fordi du er mann... fordi du er homo da isåfall! :p

 

(ikke ment for å fornærme, bare som en spøk!)

7178178[/snapback]

Jeg aner penis-komplekser hos forfatter...

 

M1A2 Abrahams? Big Gun? Get it? :)

7180394[/snapback]

 

Det handler vel ikke så mye om komplekser, men snarere å ha noe å identifisere seg med :D. Stridsvogner er de heftigste kjøretøyene på denne jord, og enhver mann med respekt for seg selv kjører disse med stramtiss ;)

 

Men fra spøk til revolver:

 

Jeg lurer på om det er mulig å få maskinkrav opp på en test/omtale av et spill? Det har jeg savnet lenge

7180710[/snapback]

 

Hvis du går inn på spillet gjennom produktdatabasen vår, vil du under arket "detaljer" få opp systemkravene. :)

Lenke til kommentar
Har du dobbelkjerne? Er noe problemer med at den takler ikke kjøre på 2 kjerner, må slå av bruken av den ene kjernen på spillet.

7179410[/snapback]

 

Joda, har AMD AM2 4200+ X2. Men rett etter at BF2142 ble lansert, gikk det utmerket an å spille i timevis uten en disconnect. At det skjer langt oftere nå er mistenkelig.

 

Jeg tror ikke det har noe med dual-core å gjøre, for da ville dette ha vist seg øyeblikkelig etter lansering.

 

Jeg får bare vente på at EA forhåpentligvis fikser ting - ingen vits i å logge inn for *alltid* å bli bootet etter 15 sekunder.

Lenke til kommentar
Har du dobbelkjerne? Er noe problemer med at den takler ikke kjøre på 2 kjerner, må slå av bruken av den ene kjernen på spillet.

7179410[/snapback]

 

Joda, har AMD AM2 4200+ X2. Men rett etter at BF2142 ble lansert, gikk det utmerket an å spille i timevis uten en disconnect. At det skjer langt oftere nå er mistenkelig.

 

Jeg tror ikke det har noe med dual-core å gjøre, for da ville dette ha vist seg øyeblikkelig etter lansering.

 

Jeg får bare vente på at EA forhåpentligvis fikser ting - ingen vits i å logge inn for *alltid* å bli bootet etter 15 sekunder.

7183270[/snapback]

 

Har samme problemet, og jeg opplever mindre disconnects etter at jeg skrur av den ene kjernen hver gang jeg spiller. Så det er definitivt verdt et forsøk.

Endret av atticus
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...