marius16 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hei :O) Jeg trenger litt hjelp til å finne et gratis partisjon program jeg, jeg hadde et nr fra hjemme pc hvor det stod om et, men det har jeg klart å miste under flytting... Så er det noen som veit om det`? Problemet mitt er at den ene delenv hardisken har et linux format, som Windows ikke klarer å se, jeg må få gjort den tilbake til riktig format.. da det er 180GB som bare er borte, noe som tillsier at jeg bare har 20 GB nå... Takker på forrhånd :O) ' Eller finnes det noe i Windows som kan jeg kan gjøre dette gjennom? nå kjører jeg vel å merke Vista beta versjonen da..
Hårek Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det burde vel la seg ordne i Disk Management? Der skal du kunne se alle partisjoner, bare fjern Linux partisjonen og lag en ny.
marius16 Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Det burde vel la seg ordne i Disk Management? Der skal du kunne se alle partisjoner, bare fjern Linux partisjonen og lag en ny. 7165898[/snapback] Men jeg kan jeg få satt den sammen med den andre partisjonen der? for den som er C disk nå er veldig liten, jeg vil ha en stor disk, ikke flere forskjellige liksom :O) Partisjonen driver å formateres nå, men får jeg satt dem sammen?
Hårek Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ingen vits i å formatere den delen som du skal slå sammen med en annen partisjon. Det kan gjøres med DiskPart (kommandolinje i Windows), men å bruke gparted er sikkert et bedre forslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå