Gå til innhold

Kan noen anbefale et 3D RPG spill/Strategy

Gjest Slettet-aNZFa3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet (endret)

Kan noen anbefale et 3D RPG/Strategy spill til en laptop med disse spesifikasjonene:

Processor: 1,8Ghz (1799Mhz)

Ram: 384Mb

Skjermkort: 64Mb

harddisk: 40GB (8GB ledig)

og helst til en pris under 400kr

de spillene jeg har fra før av:

WoW

Age of Empires 2

Empire Earth

Empire Earth 2

Fable : The Lost Chapters

Endret av andrenilsen
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

hva krever den av maskina?

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

funker de på maskina mi? har hørt at de krever enormt mye

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

jeg kjøpte meg warcraft 3 i går, og lurte på en ting hvorfor er er Horde camaign'n så veldig kort?

Skrevet

Jeg anbefaler deg å ta imot tipset fra Imperivm_Romanvm, pågrunn av at Morrowind er helt essensiell. Enorm verden, masse RPG-oppbygging himmel, 1st person, meget bra grafikk (spesielt areanen) og en hjertevarmende følelse og gameplay(aner egentlig ikke hvorfor). Det krever også ekstremt lite:

500MHz prossesor

128 RAM (hvis jeg husker riktig)

og en grafikk kort som er lett å overgå

Anbefales på det sterkeste.

Ellers har vi klassikeren Neverwinter Nights. Personelig foretrekker jeg TES: Morrowind, men kan godt hende du liker denne tittelen bedre.

Skrevet
jeg kjøpte meg warcraft 3 i går, og lurte på en ting hvorfor er er Horde camaign'n så veldig kort?

7172616[/snapback]

Horde campaignen er bare et par treningsmissioner. Lover det at det er mange missioner fremover... Du blir sikkert lei til slutt ;)

Skrevet

7172616[/snapback]

Horde campaignen er bare et par treningsmissioner. Lover det at det er mange missioner fremover... Du blir sikkert lei til slutt ;)

7172918[/snapback]

Jeg er ferdig med horde campaign og er ett stykke ut i human, men jeg sliter der jeg skal passe på en by i 30 minutter. noen tips?? Paladinen min er level5. :cool:

Skrevet
Kom deg opp på level 5 slik at du kan gjenopplive folka dine :)

7177758[/snapback]

jeg kan gjennopplive follka mine, men har ikke vert kjapp nok i hue til å bruke det.

det gpr jo ann å få en bygger til å reise langt vekk å bygge et hus. så lenege det huset ikke blir kverka vinner jeg :thumbup:

Skrevet
Det krever også ekstremt lite:

500MHz prossesor

128 RAM (hvis jeg husker riktig)

og en grafikk kort som er lett å overgå

Jeg hadde de specsa på den gamle maskina mi. Vil anbefale litt mer krutt for å si det sånn ;) Snakker en 10-20 FPS i VGA...

• 2 uker senere...
Skrevet
Kom deg opp på level 5 slik at du kan gjenopplive folka dine :)

7177758[/snapback]

jeg kan gjennopplive follka mine, men har ikke vert kjapp nok i hue til å bruke det.

det gpr jo ann å få en bygger til å reise langt vekk å bygge et hus. så lenege det huset ikke blir kverka vinner jeg :thumbup:

7184982[/snapback]

jeg gjorde det jeg bygget ett hus i skauen men dei klarte og kverka da når da var 0:02 min igjen da var altså 2 sekunder :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...