Gå til innhold

Stuck i Dark Messiah *Spoiler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på her jeg:

Er på chapter 6 ellernosnt tror jeg. Tror kapittelet heter "The temple of the Spider" eller noko i liknande duren. Eg har slåst meg veg oppover eit fjell og etterkvart kjem eg inn i fjellet. Her aktiverar eg ein heis. Spørsmålet er no, kor ska eg etter dette? Skal eg langt ned igjen? Føler det er den einaste vegen eg kan gå. I korridoren ved siden av denne heismekanismen er det eit rom kor eg kan smi mine eigne sverd.

 

Håpar nokon kan hjelpe, har vert "stuck" her ei stund no...

Lenke til kommentar

Takker! Fant ut av det no, eg må lera meg å laga slik spoilerting! Off, elskar dette spelet så sjukt! Var nede i ein dungeon sak. Skal klatre opp ein kant. Oppe på kanten står ein Zombie og ser stygt på meg. Eg bestemmer meg for å vente til han er flytta seg litt. Selfølgelig flyttar han seg ikkje, men klarar å fortsette rett fram utfor kanten. Det ender med at han går på tryne utfor, tar ein salto og lander til slutt på magen på bakken foran meg. Et lite stikk med kniven og han vert løyst opp i partiklar og svev ut i evigheten :love:

Lenke til kommentar
Takker! Fant ut av det no, eg må lera meg å laga slik spoilerting! Off, elskar dette spelet så sjukt! Var nede i ein dungeon sak. Skal klatre opp ein kant. Oppe på kanten står ein Zombie og ser stygt på meg. Eg bestemmer meg for å vente til han er flytta seg litt. Selfølgelig flyttar han seg ikkje, men klarar å fortsette rett fram utfor kanten. Det ender med at han går på tryne utfor, tar ein salto og lander til slutt på magen på bakken foran meg. Et lite stikk med kniven og han vert løyst opp i partiklar og svev ut i evigheten  :love:

7166924[/snapback]

 

Du veit at zombiene dør på null komma niks hvis du har en eller annen form for lightning våpen?

Funker fett som faen hos meg :D

Endret av pumpehagle
Lenke til kommentar

Jepp, har funnet noen deilig daggers som tar seg av den biffen ;). Men liker best å skubbe dem utfor diverse kanter =/

 

Edit: ÅÅÅh, jeg må klare å enten holde meg til nynorsk eller bokmål, føler meg like dårlig i begge "språka".......

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Jepp, har funnet noen deilig daggers som tar seg av den biffen ;). Men liker best å skubbe dem utfor diverse kanter =/

 

Edit: ÅÅÅh, jeg må klare å enten holde meg til nynorsk eller bokmål, føler meg like dårlig i begge "språka".......

7169497[/snapback]

 

Synes det er vanskelig å sparke de utafor jeg, de er jo tunge som fjell jo :p

Det som er fett er å ta headshot med bua på de. De bare spretter av og så kan man spille fotball med resta av zombiene. Uendelig morosamt :D

Lenke til kommentar
Takker! Fant ut av det no, eg må lera meg å laga slik spoilerting! Off, elskar dette spelet så sjukt! Var nede i ein dungeon sak. Skal klatre opp ein kant. Oppe på kanten står ein Zombie og ser stygt på meg. Eg bestemmer meg for å vente til han er flytta seg litt. Selfølgelig flyttar han seg ikkje, men klarar å fortsette rett fram utfor kanten. Det ender med at han går på tryne utfor, tar ein salto og lander til slutt på magen på bakken foran meg. Et lite stikk med kniven og han vert løyst opp i partiklar og svev ut i evigheten  :love:

7166924[/snapback]

 

Du veit at zombiene dør på null komma niks hvis du har en eller annen form for lightning våpen?

Funker fett som faen hos meg :D

7169477[/snapback]

 

Zombies (og andre undead) har ikke weakness til Lightning.

 

Står i ei bok ingame at undead ikke har weakness til noen ting, utenom noen få magiske våpen (der det står +x damage to undead).

Lenke til kommentar

Svar på drage drepinga:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Først lokker du litt på dragen, skyter litt på den med pil og bue osv (tviler på at det har effect), så løper du med porten til venstre. Da følger dragen forhåpentligvis etter deg og så stikker den hodet inn i porten, da slipper du porten ned over halsen hans (er en "switch" på innsida av porten"), så dauer han, easy as dell.. Hu dama forklarer det jo :p.

 

Svar på spider temple:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å komme inn den "spider døra" må du legge alle krystallene på edderkoppen. Desse finner du rundt om i det tempelet. Er bare å leite godt.. Er vanskelig å forklare hvor hver enkelt ligger. Men Xana sier når du nærmer/beveger deg bort fra hver enkelt krystall. Når du har alle 4, så åpner edderkoppen opp den edderkopp døra... :)

 

Håper dette var litt til hjelp.. :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Svar på drage drepinga:
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Først lokker du litt på dragen, skyter litt på den med pil og bue osv (tviler på at det har effect), så løper du med porten til venstre. Da følger dragen forhåpentligvis etter deg og så stikker den hodet inn i porten, da slipper du porten ned over halsen hans (er en "switch" på innsida av porten"), så dauer han, easy as dell.. Hu dama forklarer det jo :p.

 

Svar på spider temple:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
For å komme inn den "spider døra" må du legge alle krystallene på edderkoppen. Desse finner du rundt om i det tempelet. Er bare å leite godt.. Er vanskelig å forklare hvor hver enkelt ligger. Men Xana sier når du nærmer/beveger deg bort fra hver enkelt krystall. Når du har alle 4, så åpner edderkoppen opp den edderkopp døra... :)

 

Håper dette var litt til hjelp.. :)

7174190[/snapback]

 

Takk for svar :thumbup: . Satser på å komme meg videre nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...