Gå til innhold

Joomla vs Wordpress - Hva skal man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig den beste gratis publiserings-tjenesten på nett? Joomla med sitt lettfatlige brukergrensnitt eller Wordpress med de uendelig mange plug-ins og modifikasjonene? Noen andre gode publiserings-script som ikke er nevnt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor avansert skal du ha det? Du kan jo ta en titt på EBA-news. Mer bloggaktig, men meget gjennomført. Det hjelper om du har et snev HTML og CSS-kunnskaper, så er det lettere å tilpasse designet slik du vil ha det.

Skrevet
Kan noen hjelpe meg med å installere Joomla?

Send pm=)

Skjønner ikke driten..

7165595[/snapback]

Hvorfor ikke bare ta det her, så andre kan bruke informasjonen når de sliter senere?

Litt av poenget med forum er å dele informasjonen, ikke bruke det som en kontaktplass for så å ta diskusjonen privat :)

Skrevet
Kan noen hjelpe meg med å installere Joomla?

Send pm=)

Skjønner ikke driten..

7165595[/snapback]

Hvorfor ikke bare ta det her, så andre kan bruke informasjonen når de sliter senere?

Litt av poenget med forum er å dele informasjonen, ikke bruke det som en kontaktplass for så å ta diskusjonen privat :)

7165968[/snapback]

Jaha..

Det var egentlig til forumets beste..

Ettersom at det hadde blitt minst 1000 poster fra min side..

Skrevet
Hvis du kunne komme med litt mere informasjon ang. hva slag type nettsted du skal kjøre. Hadde det hjulpet masse på å gi deg noen hint i valgetav de to.

7166833[/snapback]

Jeg tekte egentlig på et nett-magasin med nyheter, omtaler, etc, kanskje også en nettbutikk.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Gå for Joomla!, du. Det er et kjempebra CMS. Kjører det selv og det er dønn stabilt.

Skrevet (endret)

Joomla for bedriftsside/nettbutikk (Joomla + VirtueMart :))

WordPress for personlig nettside/blog :)

Edit: Tror jeg må ha ett nytt tastatur snart.. (leif)

Endret av JohnRichard

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...