Toreal Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Bah kjøpte dette over steam i går, har ikke testet det ennå. Holder på å laste ned det siste 3% nå The Good: Good death animations. The Bad: Numerous crashes and glitches get in the way; minimal character building and progression; most of the game's combat is unsatisfying; storyline is almost completely transparent right off the bat. GameSpot Review Virker som enkelte på forumet liker det.
Agg Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Hadde det ikke krasjet ved hver anledning det får, så hadde det nok fått litt høyere rating...
Toreal Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 Hadde det ikke krasjet ved hver anledning det får, så hadde det nok fått litt høyere rating... 7163942[/snapback] heh har spilt litt nå, og skjønner godt hva de mener. Tror jeg venter med a spille til noen patcher kommer
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har ingen problemer med spillet what so ever, så jeg kan mildt sagt ikke skjønne meg på den sutrende karakteren spillet har fått hos Gamespot. For èn gangs skyld er jeg mer enig med IGN.
Mr.SS Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Dette kom nesten som et sjokk. Spillet så jo veldig lovende ut, også får det 6.7?!
Finzac Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Virker som om de fleste er fullstendig ødelagt av karakterinflasjonen som har vært de siste åra i spillanmeldelser. For meg har slike anmeldelser fullstendig mistet sin betydning. 6.7 er i seg selv en god karakter. Har ikke prøvd DM enda, men ser ingen grunn til å bli avskrekka pga en mindre brautende karakter...
baltie Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Virker som om de fleste er fullstendig ødelagt av karakterinflasjonen som har vært de siste åra i spillanmeldelser. For meg har slike anmeldelser fullstendig mistet sin betydning.6.7 er i seg selv en god karakter. Har ikke prøvd DM enda, men ser ingen grunn til å bli avskrekka pga en mindre brautende karakter... 7164343[/snapback] Du må se det i forhold til hvem som setter karakteren. Gamespot har det ikke med å gi høye karakterer, men 6.7 er lavt selv til gamespot å være. Karakter under 7 er typisk spill det ikke er verdt å bruke pengene sine på. Siden jeg alt har kjøpt det, trøster jeg meg med at "alle" andre gir karakterer mellom 80 og 90 prosent.
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Er meget uenig med gamespot her. Mitt intrykk så langt er at spillet ikke fortjener mer enn en 1'er. Kom inn på spillet og opplevde skurring når folk skulle prate til meg, gikk ut. Skulle prøve igjen, og nå får jeg ikke loada spillet før det låser seg. Endret 27. oktober 2006 av Gullegutt
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Er meget uenig med gamespot her. Mitt intrykk så langt er at spillet ikke fortjener mer enn en 1'er. Kom inn på spillet og opplevde skurring når folk skulle prate til meg, gikk ut. Skulle prøve igjen, og nå får jeg ikke loada spillet før det låser seg. 7164910[/snapback] Ett ord: Saklig.
Blib Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Er meget uenig med gamespot her. Mitt intrykk så langt er at spillet ikke fortjener mer enn en 1'er. Kom inn på spillet og opplevde skurring når folk skulle prate til meg, gikk ut. Skulle prøve igjen, og nå får jeg ikke loada spillet før det låser seg. 7164910[/snapback] Da gir man det karakteren 0: Kan ikke gi karakter. Du kan ikke gi et spill "stryk" når du ikke har testet det
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Visst faen er det saklig. Det er MITT intrykk av spillet. Jeg har da vell testa det? Spilte gjennom prologen, og sat oppå en hest et stykke, døde, spillet crasha, fikk aldri spilt det igjen. Greit.. karakter: 0. Thanks for nothing steam.
firberblad Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg har lest på diverse forum i dag og det ser ut til at mange sliter med spillet. Grafikk og lydproblemer plager selv det med en "state of the art pc". Jeg slet selv noe helt forferdelig, helt til jeg satt Texture kvalitet til medium. Da ble loading tida redusert med 70%. lyd og grafikk problemene forsvant også. Nå er det jo ikke sikkert at dette hjelper alle...
giggs11 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 jeg har lest på diverse forum i dag og det ser ut til at mange sliter med spillet. Grafikk og lydproblemer plager selv det med en "state of the art pc". Jeg slet selv noe helt forferdelig, helt til jeg satt Texture kvalitet til medium. Da ble loading tida redusert med 70%. lyd og grafikk problemene forsvant også. Nå er det jo ikke sikkert at dette hjelper alle... 7165246[/snapback] Verifiser game files (Steam) så løste alle problemer seg for meg. Det er forøvrig drøssevis av hjelp til tekniske problemer på ubi.com/us sidene
rulleguru Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 6.7 på Gamespot er jo faktisk totalslakt...
Looper87 Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er mange som har lett for å sutre her, med en gang det er noen bugs eller tekniske problemer som ødelegger for de. Man kan forstå frustrasjonen, men å bare helt uten videre skrive under på at spillet er dårlig på grunn av dette, blir helt feil. Jeg er blant annet frustrert over at jeg har ventet flere timer på at oppdateringen av spillet skal bli ferdig. Å gi så ustabile nedlastningshastigheter som man får med Steam, er alt for dårlig for en tjeneste som selger spill over internett. Dette tar jo hele kvelden. Grøss og gru for de som laster ned hele spillet over Steam.
tacomodo Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Horribelt bugga spill. Har testet nå en stund og det er ikke særlig annet enn bugs å melde. Startet med at man skulle klatre inn i et hus og det roterer ERROR i røde blinkende 3d bokstaver i alle vinduene. Så kommer jeg inn i byen og lyset er tegnet av hvite vektor streker med rundinger. Så kommer jeg til en hage og der har vi ERROR i 3d igjen som roterer i vannet. Alt dette pluss at det stopper helt opp til tider og looper lyden i ca. 15 sekunder før det kommer tilbake igjen. Har noen tittet på Save menyen? Hos meg er den helt fucka. Frames over alt og ikke til å tyde. Latterlig å gi ut et spill som dette. Det virker såå lovende, men bugga til tusen. Angrer på at jeg kjøpte og støttet denne søpla.
Agg Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er mange som har lett for å sutre her, med en gang det er noen bugs eller tekniske problemer som ødelegger for de. Man kan forstå frustrasjonen, men å bare helt uten videre skrive under på at spillet er dårlig på grunn av dette, blir helt feil. Det syns jeg er helt på sin plass, har sjekket litt rundt om på nettet og det ser ut til å være mange av oss, som har kjøpt spillet, og som faktisk ikke får spilt det, fordi spillet krasjer før man i det heletatt får startet...og når et spill distrubueres i den forfatningen fortjener det ikke annet enn totalslakt. Om Ubisoft, og tildels Arkane, skal klare å redde seg i land fra dette, så må en patch komme veldig snart, ellers tror jeg dette vil være noe som forfølger dem i lang tid.
aspic Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 The Good: Good death animations. The Bad: Numerous crashes and glitches get in the way; minimal character building and progression; most of the game's combat is unsatisfying; storyline is almost completely transparent right off the bat. Game's combat is unsatisfying? Hva forventer dem da? Dette spillet tilfredsstiller ALT en krever av et "slåsse system". Man kan jo gjøre alt mulig overhodet mot fiendene. Velge om man skal skubbe dem utfor stupet en etter en eller å få hele flokken etter seg for deretter å kutte av tauet som holder hengebrua oppe.
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 The Good: Good death animations. The Bad: Numerous crashes and glitches get in the way; minimal character building and progression; most of the game's combat is unsatisfying; storyline is almost completely transparent right off the bat. Game's combat is unsatisfying? Hva forventer dem da? Dette spillet tilfredsstiller ALT en krever av et "slåsse system". Man kan jo gjøre alt mulig overhodet mot fiendene. Velge om man skal skubbe dem utfor stupet en etter en eller å få hele flokken etter seg for deretter å kutte av tauet som holder hengebrua oppe. 7166154[/snapback] Hehe, jaa.. eneste bugen jeg sitter igjen med nå er lydbuggen.. Til deg med error signsa. Dette er en kjent bug i source motoren som kommer av og til her og der. Vet ikke helt hva det skyldes, men dette kan ikke utviklerne av spillet skyldes for, men heller valve som lagde motoren.
aspic Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 /quote] Hehe, jaa.. eneste bugen jeg sitter igjen med nå er lydbuggen.. Til deg med error signsa. Dette er en kjent bug i source motoren som kommer av og til her og der. Vet ikke helt hva det skyldes, men dette kan ikke utviklerne av spillet skyldes for, men heller valve som lagde motoren. 7166188[/snapback] Jeg føler 90% av problemene folk opplever er kjente source engine problem. Som du sier, har lite med selve spillet å gjøre... Tror ikke vi bør begynne å "ditche" Ubisoft enda ivertfall, kjør heller en omgang spammailer til Valve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå