Gå til innhold

Import av PS3 fra Statene


kim21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal til Usa på ferie i en mnd snart....Det jeg lurer på er om jeg for tak i en PS3 der borte men som er mest usannsynlig,kan jeg da bruke den her hjemme i Norge,tenker på strømadapter,spill etc :)

 

Takker for svar  :love:

7161374[/snapback]

 

Du må ha strømadapter for å konvertere strømmen, og en ok TV.

 

Ellers er det vel større sjanse for å vinne i Lotto enn å få tak i en PS3 til lansering i USA. Folk stod i kø for å forhåndsbestille hele natta for noen uker siden utenfor masse butikker, kun for å få et lodd som avgjør om de blir en av fem heldige som får PS3 når maskinen kommer i den aktuelle butikken.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Skal til Usa på ferie i en mnd snart....Det jeg lurer på er om jeg for tak i en PS3 der borte men som er mest usannsynlig,kan jeg da bruke den her hjemme i Norge,tenker på strømadapter,spill etc :)

 

Takker for svar  :love:

7161374[/snapback]

 

Du må ha strømadapter for å konvertere strømmen, og en ok TV.

 

Ellers er det vel større sjanse for å vinne i Lotto enn å få tak i en PS3 til lansering i USA. Folk stod i kø for å forhåndsbestille hele natta for noen uker siden utenfor masse butikker, kun for å få et lodd som avgjør om de blir en av fem heldige som får PS3 når maskinen kommer i den aktuelle butikken.

 

Lykke til.

7161615[/snapback]

 

 

Jo takker for det hehe :) Vi for se om det blir noe PS3 på meg..Da blir det posting av bilder her hvis jeg er heldig å få tak i en maskin :love:

Lenke til kommentar
Nja.. Det er da forbudt å importere PS3-maskiner til Europa, da... Det har Sony bestemt.. Dessuten er det forskjellig regionkoder på maskinene i USA og spillene i Europa...

7161905[/snapback]

Vel det er ikke lov og importere for å videreselge. men viss man kjøper konsollen i USA til eget bruk så skulle det ikke skade noe videre.

 

Å angående spill og soner. Så er PS3 spill sonefrie, mens Filmer er regionkodet viss filmstudioene vil det.

 

Et annet problem er at du med en amerikansk PS3 ikke vil kunne spille europeiske PS2 og 1 spill. Men hva gjør vel det når du er en av de første som får maskinen i landet :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bruk ebay. Marginene for PS3-selgere synker dag for dag, og med UPS kan du få den i hånda på par-tre dagers varsel, avhengig av kommunikasjonen over tidssoner med selger. Prisen er ikke usammenlignbar med den vi er blitt forespeilet i Norge.

 

Hvis du skal til USA likevel, så finn en selger som vil sende den til adressen du skal bo på. UPS koster tross alt rundt $200.

Lenke til kommentar
Bruk ebay. Marginene for PS3-selgere synker dag for dag, og med UPS kan du få den i hånda på par-tre dagers varsel, avhengig av kommunikasjonen over tidssoner med selger. Prisen er ikke usammenlignbar med den vi er blitt forespeilet i Norge.

 

Hvis du skal til USA likevel, så finn en selger som vil sende den til adressen du skal bo på. UPS koster tross alt rundt $200.

7558463[/snapback]

Emnet er gammelt, PS3 er lanser for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...