Gå til innhold

Spørsmål angående payed transfer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Skulle transfere min warrior level 60 fra mazrigos til kazzak for 2 dager siden.

Først prøvde jeg med mamma sitt bank kort.

Alt gikk bra, fikk email osv, men så, helt helt på slutten, kommer det om en "finalize error" greier, og jeg fikkdet ikke til..

Så, prøvde jeg med pappas kort, kom akkurat helt til slutten, men så, nei, "finalize error".

Ok tenker jeg, og blir bare irritert og tenker jeg slutter med WoW. Så, dagen etterpå (i går var det vell) merker jeg noe snodig. På kazzak, som jeg ville flytte warrioren min til, er warrioren min der! Men, han er "closed becouse of character transmission" står der.

Jeg har også warrioren min på mazrigos fortsatt, men får opp samme message når jeg prøver logge inn.

Det jeg da lurer på er..

Har det funket? Vil jeg om ett par dager eller noe ha fått warrioren over? Eller er det bare slik det blir uansett, og jeg må kontakte blizard for å "unlocke" warrioren min siden det ikke fungerte?

Når jeg fikk opp den der finalize erroren, burde ikke dem da aldri ha laget noen copi av warrioren min på kazzak?

hva i alle dager skjer nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden kunne du foreta en paid transfer for 2 dager siden? Må være en bragd i og med at paid transfer har vært stengt lenge nå :thumbup:

Dette er meldingen jeg får opp hvis jeg trykker på paid transfer:

"Error – Account Management unavailable

Our account management pages are currently unavailable.

Please check back later.

Thank you for your understanding.

Nos pages de gestion de compte sont temporairement inaccessibles.

Veuillez réessayer plus tard.

Nous vous remercions de votre compréhension.

Die Seiten der Accountverwaltung sind momentan nicht verfügbar.

Bitte versuchen Sie es später noch einmal.

Vielen Dank für Ihr Verständnis"

Og slik har det vært en del dager nå.

Dessuten, warrioren din vil ikke være synlig på den nye serveren i det hele tatt før du har foretatt en aktiv handlig via kontosiden din på www.wow-europe.com/en.

Men det kan jo være at du har en US konto for alt det jeg vet. Mulig at paid transfer er forskjellig der i forhold til en EU konto.

Skrevet

Unødvendig komme med at det ikke er mulig pga. du ikke klarer det.

Ja sidene var nede vet det, men jeg kom meg inn til slutt jeg.

"Dessuten, warrioren din vil ikke være synlig på den nye serveren i det hele tatt før du har foretatt en aktiv handlig via kontosiden din på www.wow-europe.com/en.

"

Hva mener du? Selvsagt gjorde jeg payd tranfer via kontoen min på wow-europe, er det noen annen vei?

Skrevet

Du har sikkert bare skrevet feil der du skal skrive tre\fire tall.

Sikkerhetskode eller hva det er.. Hadde samma prob når jeg og en kamerat flytta:) Det er ett tall som står alene, feks 555.

Skrevet

Tja det kan jo kanskje hende dette, kan noen si hva den der koden er for noe da?

Og om jeg skrev feil, hvorfor i pokker har de da klonet inn warrioren min til kazzak og begge 2 er ikke mulige å spille på? Burde dem ikke bare ha sagt "nei funker ikke prøv på nytt" å ikke gjort noe som helst?

Skrevet
Nei er veldig sikker på jeg ikke fikk noen mail fra blizz.

7157570[/snapback]

Det gjorde du GARANTERT.

7157686[/snapback]

Det får aldri jeg uansett hvilket problem jeg har.

7157758[/snapback]

Du er ute på tur du.

Skrevet
Tja det kan jo kanskje hende dette, kan noen si hva den der koden er for noe da?

Og om jeg skrev feil, hvorfor i pokker har de da klonet inn warrioren min til kazzak og begge 2 er ikke mulige å spille på? Burde dem ikke bare ha sagt "nei funker ikke prøv på nytt" å ikke gjort noe som helst?

7158105[/snapback]

Fordi den ikke er konfirmert av _DEG_ at den skal migreres fordi den mailen har jo ikke du "sett"

Skrevet (endret)

Joo, fikk konfirm mail.

Opnet denne.

Så måtte jeg skrive inn konto nr osv.

Så kom erroren.

EDIT: Nå ser jeg hva som er feil her..

Jeg fikk en email som han over her prøvde å forklare meg baklengs og framlengs og innut osv men jeg var noob og hadde litt teite meninger.

Unasett har blizz sendt meg en melding om att alt er klart jeg må bare betale de jævla pengene.

Så, skal prøve med bankkort igjen nå, mamma/pappa sitt visakort. Noen her som kan hjelpe meg gi en veldig bra beskrivelse av hvor den der "sjekke koden" på 3 tall er? Den jeg har prøvd før er:

der står 4 bokstaver, lat oss si, BBBB,så, står der baksom 3 tall, lat oss si, 999, altså. BBBB 999, da har jeg brukt 999 som vertification code eller hva den kallest.

Er dette feil?

Endret av genetex
Skrevet

Det jeg har hørt om verification code er at det er de tre bakerste tallene på baksiden etter signaturen, er litt usikker selv siden jeg ikke har kredittkort, men tror hvertfall det skal være riktig.

Skrevet

Er det forresten andre enn meg som har problemer med å få opp PCT siden? Har sjekket forumet på www.wow-europe.com/en angående dette. Og etter det jeg ser så stemmer det eMPea sier i sitt innlegg, PCT skal ha blitt gjenåpnet på mandagen som var.

En annen kjekk sak er at det skal åpnes, eller er åpnet, for 3 måneders cooldown på PCT istedetfor de opprinnelige 6. I tilfelle noen skulle angre på valget av ny server.

Skrevet (endret)
Nei er veldig sikker på jeg ikke fikk noen mail fra blizz.

7157570[/snapback]

Det gjorde du GARANTERT.

7157686[/snapback]

Det får aldri jeg uansett hvilket problem jeg har.

7157758[/snapback]

jeg fikk mail av blizzard når jeg hadde problemer med PCT.

[email protected] 

Dear, (fjerna account name)

We are contacting you regarding your recent  World of Warcraft character transfer request. We have now processed your requested transfer and you will be able to access your character in its new location.  Please accept our sincere apologies for the period during which your character was unplayable. This was due to an unavoidable downtime of the service for maintenance due to technical issues.

Customer care is a top concern at Blizzard Entertainment and we'd like to demonstrate our good will by giving you one month free of game time, which will automatically be added to your account in the coming days.  Your requested character transfer will also be made free of charge.  Likewise, this process will be executed automatically so please don't perform any further actions on the transfer.

Once again, please accept our apologies and we hope  that this in some way recompenses your inconvenience and shows  that we value you very much as a customer and player of World of Warcraft.

alt i alt tjente jeg på char transfer :tease: og jeg klaga ikke engang, den kom uprovosert :D Thumbs up for god service :thumbup:

Endret av zbegra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...