Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp en av mine favoritter, sett den 3 ganger på en dag

7594537[/snapback]

Haha, du må tulle! Ingen filmer er så bra. :!:

7594656[/snapback]

se et par poster over

7594681[/snapback]

Høh? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke lett å finne ut hvilken som er best mellom Platoon, Deer Hunter, Apocalypse Now og Full Metal Jacket.

7594917[/snapback]

Jeg skammer meg over å ikke ha sett Platoon enda (og jeg har den i hylla!). :wallbash:

Full Metal Jacket > Apocalypse Now! >>>>>>>>>>>>>>>> Deer Hunter.

Skrevet
vel jeg så den først vanlig, så med komentator spor av Olivar Stone så med Dale Dye

7594647[/snapback]

må vel quote meg selv da

7594745[/snapback]

Har gjort det samme selv, med Jersey Girl, Clerks II osv...

Kommentator sporene på Jersey Girl er jo 10 hakk bedre en filmen :)

Skrevet

Sånn egentlig kan jeg heller ikke uttale meg om Platoon er bedre enn FMJ eller ikke. Har ikke sett platoon (som jeg kan huske), men jeg synes FMJ er en fantastisk film!

Skrevet

Ser skjeldent komentator spor til filmer,

ser de på stargate sg1/atlantis, simpsons, futurama.

men grunnen til at jeg så begge komentator sporene til platoon var av vietnam veteraner så man får masse historier fra krigen, pluss bootcampen som skuespillerne måtte gjennom

Skrevet

Hmm.. Ser jo at jeg bør bestille denne filmen. Har dere noen flere anbefalinger av krigsfilmer? Er lei 2. verdenskrig. Ser helst etter vietnam eller mer moderne kriger.

Jarhead og three kings har jeg sett.

Skrevet (endret)

We Were Soldiers minner veldig mye om Pearl Harbor, siden alle scenene bortsett fra krigsscenene er så grusomme at det ikke burde gå an.

Endret av Thrusthamster
Skrevet
We Were Soldiers minner veldig mye om Pearl Harbor, siden alle scenene bortsett fra krigsscenene er så grusomme at det ikke burde gå an.

7595334[/snapback]

Men det går ann.

Er were soldiers er bra i andre deler enn slagscenene og synes jeg.. Pearl harbor var bare mas egentlig.

Skrevet
Apocalypse Nå er da vitterligen bedre enn Full Metal Jacket og Platoon. Min mening, i det minste :)

7595524[/snapback]

Må nesten si meg enig, Full Metal Jacket og Platoon er hakket under.

Skrevet
Apocalypse Nå er da vitterligen bedre enn Full Metal Jacket og Platoon. Min mening, i det minste :)

7595524[/snapback]

Må nesten si meg enig, Full Metal Jacket og Platoon er hakket under.

7595663[/snapback]

Samme her. Det er en glimrende film. Tenkte ikke på at den havnet i denne kategorien en gang. Den er så annerledes i forhold til de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...