Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Familiebesøk, og jeg følte det ble litt drøyt å droppe kinoen. Det var en elendig opplevelse. Reklame for alt som kan krype og gå av barneleker, en unødvendig kortfilm(uten noe relevans for noe, whatsoever), elendig sal, elendige seter, småbarn som snakker høyt om hvor kult det er å ake, og foreldre som må følge unga sine på dass hver 4. minutt. Mener å huske at jeg greide å oppføre meg på kino som liten, hvis ikke; beklager på mine egne vegne til oldisene, det var virkelig ikke meninga. Edit: Nigga what, sikta til Danielzu. Endret 18. februar 2009 av Bob_3
Dotten Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Den tok vel utgangspunkt i tiden som står på billetten, uavhengig av om det er filmen eller reklamene som begynner da. Nei, tittelen er vel en dead give-away. "Bør kinodørene stenge når filmen starter?"
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Aking er kult. Var på nova igår jeg også, Toer'n faktisk. Den er elendig, smal,dårlig plass og trang.
Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nova 2 er helt elendig. Sånn generelt foretrekker jeg Prinsen, med 'stressless'-stoler og mulighet til å sette fra seg brusen.
Angeleno Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Har Nova og Prinsen blitt oppgradert siden... ehm, 10 år siden?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Nova har vel det,flyttet inngang og greier. Fikk fancy skilt over dørene. Endret 18. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Cuneax Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 22. februar i amerikansk tidssone. Wikipedia er din venn: http://en.wikipedia.org/wiki/81st_Academy_Awards Men jeg er din bestevenn.
Lawliet Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 22. februar i amerikansk tidssone. Wikipedia er din venn: http://en.wikipedia.org/wiki/81st_Academy_Awards Men jeg er din bestevenn. Takk takk
Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Er det noen som har sett Respekt? Hva er cluet? Er det meninga det skal være skutt som en dokumentar? Er det meninga at man skal prøve å tillegge karakterene ubrukelige særtrekk? Er det meninga at skuespillet skal være elendig? Er det meninga at den stereotypiske utlendingen bærer på et balltre? Det her tror jeg er de dårligste 15 minuttene jeg har sett av en film i hele mitt liv.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Varer den bare et kvarter? Jeg ser ikke norske filmer generelt sett,verken doku eller spillefilmer. Død snø var den beste og eneste filmen jeg har sett på kino.(titelen beste vinnes derfor by default)
Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Den varer i 80 min, ca. Det er som å se Breakfast Club uten noen av de gode elementene, + dårlig skuespill, dårlig manus, dårlig 'karakterutvikling' etc. Som Athorb spurte på msn: "Schpaa i dokumentarform?". Så absolutt. Møkkafilm. Nå skal jeg konse videre på filmen, for jeg har virkelig troa på at dette blir 1/10.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 På Bolt var det 30(!) min reklame før filmen. Rundt 25 minutter med reklamer for de siste gadgetsa til kidza, og 5 minutter med en Pixar-kortfilm som ikke hadde noen sammenheng med noe som helst. Jeg vurderte sterkt å klage, men lot det gå for denne gang. Nova er forøvrig en kjip kino. Noen forum-g33kz som skal på Kosmorama, for å gjenta et 5 minutter gammelt spørsmål? De pleier jo å være knall! Jeg klager ihvertfall ikke av sånt, men 25 min reklame før det hadde jeg garantert ikke likt.
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Aking er kult. Var på nova igår jeg også, Toer'n faktisk. Den er elendig, smal,dårlig plass og trang.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Gratulerer, for den tok jo ikke alle. For det var ikke med vilje at jeg brukte ordet Toer'n og trang. Bare du som tenkte: Hmm, dette må jeg komentere. Endret 18. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jepp, må jo passe på at de dummeste får med seg alt
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Du gjør en god og unødvendig jobb.
Speik Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nå har jeg vært borte en stund. - Ja, Levanger Kino suger, Verdal duger. - Reklame på kino er greit, 5-10 min reklame er grei lengde. - Respekt er middels, altså mye bedre enn hva Bob gir inntrykk av. Se den ferdig! - Jeg skal på Kosmorama. Gleder meg. - Cyph er observant.
Bob_3 The Builder Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Kan du vennligst fortelle meg hva som gjør Respekt bra? Jeg har sett 55 minutter nå, jeg har lyst til å rive ut øynene mine. Og det kommer fra gutten som elsker norsk film<3 Satan for et makkverk! Kosmorama blir nice, særlig når man kommer gratis inn på alle visninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå