Gå til innhold

gleder meg til 300


DemonS

Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?  

242 stemmer

  1. 1. Hvilken karakter vil du gi 300, hvor 6 er best og 1 er dårligst?

    • 6
      85
    • 5
      107
    • 4
      24
    • 3
      10
    • 2
      6
    • 1
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan egentlig ikke tenke meg noen speisel wallpaper, jeg vil ha ALT!

 

Og å lage wallpapers av denne filmen må jo egentlig gå som en drøm? Man trenger jo ikke fikse på bildet, for filmen ser så nydelig ut!

8224692[/snapback]

 

"Also, gay dudes and divorced women are going to use screen captures for computer wallpaper."

 

Neil Cumpton hadde helt rett, gitt (jfr. http://www.aintitcool.com/node/31520)

Lenke til kommentar
Satte meg ned i går kveld for å se den, begynte rundt 2300. Klokken 0500 hadde jeg sett den flere ganger, og spolt frem og tilbake til forskjellige scener om igjen og om igjen.

 

For en film!!

8227129[/snapback]

 

Tror vi kan ta det helt rolig nå, er veldig på grensen av retningslinjene. Her diskuterer vi kinoversjonen fram til DVD-utgaven er ute.

Lenke til kommentar

Så lenge man ikke diskuterer hvor og hvordan man får tak i den, burde det da ikke være noe problem. Men ja, jeg er enig i at man bør støtte en såppass genial film som 300. Så den selv i går, og det er noe av det beste jeg har sett av film på leeeenge. Sinnsykt bra, jeg satt bare å måpte. Og den kjentes så utrolig kort ut, den varer vel ca. 1 time og 45 minutter, men det kjentes jo bare ut som den hadde vart en halvtime da den slutta. Jaja. Fantastisk film som alle bør se. Jeg skal på kino i hvert fall én gang til for å se den (I tillegg til at jeg driver å laster den ned nå :fun: )

 

Edit: Og ja, noen må si fra når den kommer en limited collector's edition av denne filmen. Den skal kjøpes, uansett pris :D

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Det var ikke sånn at de trente dem for å se ut som bodybuildere i filmen, de trente for å bli like sterke som en ekte spartaner, og ga dem ikke nok mat, for å simulere en tilværelsen til krigerne best mulig. De hadde en test som alle skuespillerne prøvde seg på før filmen, omtrent 50% av dem klarte seg gjennom, men det er en veldig tung styrkeprøve tror jeg.

 

300 reps workout.

Lenke til kommentar
De hadde en test som alle skuespillerne prøvde seg på før filmen, omtrent 50% av dem klarte seg gjennom, men det er en veldig tung styrkeprøve tror jeg.

8227587[/snapback]

Testen var slik:

 

25x Pull-ups

50x Deadlift @ 135lbs

50x Push-ups

50x Box Jump @ 24” box

50x Floor Wiper @ 135lbs

50x KB Clean and Press @ 36lbs (KB must touch floor between reps)

25x Pull-ups

300 reps total :wee:

 

Raskeste gjennomføring av denne testen hadde Andrew Pleavin. Han tok den på 18 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...