Gå til innhold

BF2142 kompabilitet med Vista x64 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dette?

Kjørte BF2142 på xp 32-bit som jeg hadde for noen timer siden og det fungerte glatt på full grafikk, men nå har jeg installert vista 64-bit, og når jeg skal starte spillet flimrer det skikkelig i menyen. Ser omtrent ikke hva som står. Hva kommer dette av? Vil det bli laget en patch som fikser dette problemet, eller vil ikke BF2142 fungere i Vista noen gang? Litt kjedelig ettersom jeg nettopp har installert spillet :s

På forhånd takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering

I menyen flimrer det skikkelig, mens når jeg er inne i spillet flimerer det ikke i det hele tatt. Det eneste som seem to be the problem in-game er at siktet er borte, noe med HUD instillingene som har tryna?

Om du har hatt lingende problemer, post her, så ser jeg jo om det er OS, eller om det er min konfigurasjon.

Noen forslag?

• 2 uker senere...
Skrevet

Testa med Vista RTM i går (32 bit) og fikk samme problem. Grusom flimring i menyen, men fungerte fint ingame. Når jeg bytta sete i et kjøretøy fikk jeg derimot samme problem. Det flimra badges etc over skjermen og det var umulig å spille. Det fløt bra derimot. Håper nvidia lager en skikkelig driver til Vista snart.

Skrevet
Testa med Vista RTM i går (32 bit) og fikk samme problem. Grusom flimring i menyen, men fungerte fint ingame. Når jeg bytta sete i et kjøretøy fikk jeg derimot samme problem. Det flimra badges etc over skjermen og det var umulig å spille. Det fløt bra derimot. Håper nvidia lager en skikkelig driver til Vista snart.

7282678[/snapback]

Fikk du opp sikte? Det gjorde ikke jeg nemlig :s Men det var i rc2 da, nå har jeg også rtm, men gadd ikke sjekke ingame når jeg fikk flimmer i menyen..

Skrevet

Sikte kommer opp, og alt funker fint. Når jeg derimot bytter sete i kjøretøy flimrer det noe voldsomt, samt at det flyter badges, awards og what not over hele skjermen.

Kjører jeg BF2142 i vindumodus funker det helt fint :) Men det er litt kjedelig i lengden, alt blir jo så smått :p

Det skal derimot komme en Vista driver fra nvidia rimelig kjapt (fredag er et rykte i alle fall). Forceware X skal være navnet på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...