Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver meg på et mulig lag mot Fredrikstad:

Opdal

Dahl - Bjarnasson - Sigurdsson - Hanstveit

Solli - Bakke - Einarsson (El-Fakiri) - Vaagan Moen

Helstad - Winters

Ser på dette som en sansynlig lagoppstilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke 100% sikkert at Hanstveit og Dahl får spille? Både Guntveit og Mikkel Tveit sloss om hver sin plass der.

Men ja, blir nok det laget der vi får se på søndag. Ah, hvor jeg gleder meg. :)

Skrevet

Dahl er friskmeldt og spiller etter all sannsynlighet. Tveit spillte en god kamp i går, men det virker som om monsamjelden har planlagt at Hanstveit skal starte, da han ble spart i går.

Skrevet

Har null problem med å se Iversen ta på seg en Brann drakt. Det ville svidd langt mer å se Huseklepp med en RBK drakt. Det vil plage RBK-fansen, så det blir min lille demoniske skadefryd.

Skrevet

Er litt spent på om Ludde kommer innpå i løpet av kampen, har fortsatt et ørlite håp om at han skal finne tilbake til gamle takter :)

Er også spent på hvordan stadionmatta tåler den julingen den får akkurat nå :hmm:

Skrevet
Er også spent på hvordan stadionmatta tåler den julingen den får akkurat nå :hmm:

Ja, jeg er ganske så skeptisk med tanke på stadionmatten. Snør som et helvete her i Bergen Sør ihvertfall.

Skrevet
Er litt spent på om Ludde kommer innpå i løpet av kampen, har fortsatt et ørlite håp om at han skal finne tilbake til gamle takter :)

Heh, er nettopp hjemme fra avlyst gutte-kamp, så det er noe å frykte ja. :dontgetit:

Skrevet (endret)

Det får da være måte på. 8 plass? Brann har en knallsterk stall, Martin Andresen betyr ikke en dritt.

Nå har forresten Bataljonen.no fått seg nytt forum, det gjorde meg glad. :)

Endret av Lurvefranzen
Skrevet

http://fotball.bt.no/eliteserien/article103662.ece

10 - Absolutt seneste tidspunkt for avslutning av oppvarming og avspilling av klubbsang eller lignende.

9 - Innmarsj for deltakere i eventuell midtsirkelseremoni

7 - lagoppstilling leses opp (via skjerm)

6 - Lagene klare for utmarsj

5 - Knottekontroll i spillertunnelen

4 - Utmarsj til tippeligafanfaren

2:30 - Håndhilsingsprosedyre – Bortelaget går. Midtbanesirkelseil bæres av banen.

1:30 - Lagfotografering

1 - myntkast

Herregud så dumt. Fotballkampene i Norge i dag blir jo planlagt som om det skulle være en sirkusforestilling.. HATER NFF!

Blir ikke det samme overhodet om man synger den 10 min før kampstart; da mangler det jo som vanlig den siste delen med folk som absolutt trenger en siste halvliter på puben. Samtidig sitter spillerene i garderoben.

Det blir vel å synge den når kampen starter da, uten solist.

Hardkjerne, kapitalisten; hvilke navn går dere under på det forumet? :)

Skrevet

Kunstgress er negativt for det sportslige. Man kan mene hva man vil, men det vil forhindre signaturen til spillere om man skal "friste" med kunstgress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...