Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nilsen vet å få sagt det:

- Du må spørre spillerne hvor de har lært alt dette med å spille på tvers. Målet står jo for pokker ikke der benkene og publikum sitter

Han kan godt ta med hagle på kampene, slik at spillerne ikke begår tabben å spille feil vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal gladelig innrømme at overtegnede ikke er noen velbefaren fjesbokkyndig, men en god sak er en god sak: Roald Bruun-Hanssen må gå! <- Kjør dere opp!

En annen sak, for de som ikke har fått det med seg, er at munnspillorkesteret spiller på Hulen 20. mars. Fortsatt ledige billetter. KMO på BMO! GKH!

Dagens gullkorn på Barten:

bruuunbk.gif

Skrevet

Jaja Hansen, velkommen skal du være. Er dog ikke fornøyd med hvor langt ned vi måtte falle for å skaffe oss en spiss. Han må overbevise meg i allefall.

Nå kan Bruuun ta seg en velfortjent ferie! Håhåhåh.

Skrevet

Sjöhage, Sjöhage.

Det er åpenbart at Bruuuuunikken hentet Hansen for å ha noe å vise til på det kommende årsmøtet. Og det holder vel lenge for Bjørn Dahl. Fy faen for en vanstyrt klubb!

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Mener du Cato Hansen? :p

Skrevet

Har vært en fin uke for den sportslige avdelingen i Brann dette. Klarer vi å få med investorer på én stor signering til før overgangsvinduet stenger tror jeg vi kan gå en fin sesong i møte.

Skrevet

Godt å se at de har tatt en avgjørelse på at Azar er spiss i år. Jeg tror han vil gjøre mye mer nytte der enn han ville gjort som midtstopper.

Skrevet

Det håper jeg ikke ihvertfall. Skjønner ikke at Nordtveit skal være god nok for Brann per i dag uansett, og vi skal faen ikke betale penger for å utvikle spillere for Arsenal som en liten farmerklubb. Det eneste positive må være at gutten sannsynligvis vil vurdere Brann seriøst den dagen han flopper i London dersom han har et opphold hos oss tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...