hgrind Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ser at det ikke er æ, ø, å taster på Sony Ericsson M600i. Går det an å skrive disse bokstavene ved hjelp av andre tastekombinasjoner og/eller penn på skjerm?
gugga786 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ser at det ikke er æ, ø, å taster på Sony Ericsson M600i. Går det an å skrive disse bokstavene ved hjelp av andre tastekombinasjoner og/eller penn på skjerm? 7131386[/snapback] Jeg kjenner ikke til denne telefonen, men jeg hadde det samme problemet med min SE K750i. Jeg endret språket fra engelsk til fransk eller tysk så kunne jeg skrive Æ Ø Å.
Jørnan Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Trykk 3 ganger på a tasten for å få å. Klikk 6 ganger på den for å få æ. Klikk 5 ganger på e for å få ø. Med skriftgjenkjenning husker jeg ikke hvordan det er
Shhhh Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Med skriftgjenkjenning: Strek oppover | æ = | + a + e Ø = | + o + / å = a + tett etterfulgt av sirkel over Håper dette var forstålig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå