Gå til innhold

hvordan fjerne SOULBOND på items?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvis du har ett item der det står soulbound så betyr det at det er bunnet til deg ved sjelen. Du kan ikke gi det til andre spillere eller selge det på AH, men du kan selge det til en vendor.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Jeg synes det burde vært mulig å fjerne SB, men det kan vell diskuteres til kuene kommer hjem.

Epz.

7128747[/snapback]

Var du seriøs der? Ganske teit om du kunne gitt vekk alt gearet til en venn som ikke hadde gjort skiten for det.

Skrevet
Jeg synes det burde vært mulig å fjerne SB, men det kan vell diskuteres til kuene kommer hjem.

Epz.

7128747[/snapback]

Var du seriøs der? Ganske teit om du kunne gitt vekk alt gearet til en venn som ikke hadde gjort skiten for det.

7128789[/snapback]

Poeng der seff, men måtte koste både armer og bein.

Epz.

Skrevet

Bare jeg som reagerer? Han har en på lvl 60 og lurer på om kan kan fjerne soulbound?

Minner jeg om lvl 60 warrioren på warrior forumet, som lurte på hvorfor ragen forsvant når hant skiftet stance..

Skrevet

Har bare hørt om dette, men sånn kan man fjerne soulbound (går bare 1 gang, tror jeg): Man deleter itemet, og sender ticket til GM om å få det tilbake (si at det var med uhell, bla bla bla), når du får det tilbake, så får du det uten soulbound. Men, desverre går dette bare på BOE items, ikke BOP. Har hørt om en fyr som gjorde dette med Glowing Brightwood Staff etter å ha brukt den til han fikk en bedre.

Skrevet
Har bare hørt om dette, men sånn kan man fjerne soulbound (går bare 1 gang, tror jeg): Man deleter itemet, og sender ticket til GM om å få det tilbake (si at det var med uhell, bla bla bla), når du får det tilbake, så får du det uten soulbound. Men, desverre går dette bare på BOE items, ikke BOP. Har hørt om en fyr som gjorde dette med Glowing Brightwood Staff etter å ha brukt den til han fikk en bedre.

7129237[/snapback]

Takker, den er notert :)

Skrevet

Ville jo være latterlig å la spillere fjerne Soulbound. Da kunne man bare kjøpt hva som helst på AH. "Hand of Ragnaros f.eks., pytt pytt, den har jo ALLE. "

Er meningen spillerne skal jobbe selv for å få ekstreme items og lilla ting, ikke bare kjøpe det i AH fordi noen andre ikke trenger dem mere.

Skrevet

Ettersom jeg har spillt diablo 2 før så skjønner jeg GODT at det er soulbound items....i D2 kunne man bruke alt som fantes og trade til andre players når som helst.

Etter hvert var jo spillet bare helt ødelagt da , siden ingen items hadde verdi lenger siden det var alt for mye av de beste itemsa på spillet.

Og btw , joda GM's møter man da støtt og stadig :)

giffornardcm3.th.jpg

gmct3.th.jpg

Skrevet (endret)
Bare jeg som reagerer? Han har en på lvl 60 og lurer på om kan kan fjerne soulbound?

Minner jeg om lvl 60 warrioren på warrior forumet, som lurte på hvorfor ragen forsvant når hant skiftet stance..

7129237[/snapback]

Ebay!

Endret av DaDon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...