MadRos Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 hvordan fjerne SOULBOND på items? går det ann?
Dynejonas Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nei, hvis du har ett item der det står soulbound så betyr det at det er bunnet til deg ved sjelen. Du kan ikke gi det til andre spillere eller selge det på AH, men du kan selge det til en vendor.
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det går ikke nei. de er jo bundet til deg via sjelen.
MadRos Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Så dumt da, har funnet mange gode ting ( er på lvl 60) for lav Lvl, også hadde lyst å gi dem til vennen min...
EpziloN Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg synes det burde vært mulig å fjerne SB, men det kan vell diskuteres til kuene kommer hjem. Epz.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg synes det burde vært mulig å fjerne SB, men det kan vell diskuteres til kuene kommer hjem. Epz. 7128747[/snapback] Var du seriøs der? Ganske teit om du kunne gitt vekk alt gearet til en venn som ikke hadde gjort skiten for det.
EpziloN Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg synes det burde vært mulig å fjerne SB, men det kan vell diskuteres til kuene kommer hjem. Epz. 7128747[/snapback] Var du seriøs der? Ganske teit om du kunne gitt vekk alt gearet til en venn som ikke hadde gjort skiten for det. 7128789[/snapback] Poeng der seff, men måtte koste både armer og bein. Epz.
Zeorsd Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tenk dere feks SM gear. Alle chars får jo bedre enn det etter hvert, og kunne solgt det. Da hadde det bare vært å kjøpt alt på AH.
TheInfamous Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Pluss at det hadde blitt noe uhorvelig mye armor i omløp etter hvert..
J@cob Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Bare jeg som reagerer? Han har en på lvl 60 og lurer på om kan kan fjerne soulbound? Minner jeg om lvl 60 warrioren på warrior forumet, som lurte på hvorfor ragen forsvant når hant skiftet stance..
Herpeederpee Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Har bare hørt om dette, men sånn kan man fjerne soulbound (går bare 1 gang, tror jeg): Man deleter itemet, og sender ticket til GM om å få det tilbake (si at det var med uhell, bla bla bla), når du får det tilbake, så får du det uten soulbound. Men, desverre går dette bare på BOE items, ikke BOP. Har hørt om en fyr som gjorde dette med Glowing Brightwood Staff etter å ha brukt den til han fikk en bedre.
Reached Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Har bare hørt om dette, men sånn kan man fjerne soulbound (går bare 1 gang, tror jeg): Man deleter itemet, og sender ticket til GM om å få det tilbake (si at det var med uhell, bla bla bla), når du får det tilbake, så får du det uten soulbound. Men, desverre går dette bare på BOE items, ikke BOP. Har hørt om en fyr som gjorde dette med Glowing Brightwood Staff etter å ha brukt den til han fikk en bedre. 7129237[/snapback] Takker, den er notert
Lucifer 666 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Når GM kommer for å gi det itemet ber han deg om å equipe det sånn at det blir bundet til deg. Han gjør da en simpel /inspect for å sjekke at du har brukt den før han stikker
Reached Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 De pleier som regel å sende det i mail tror jeg.
Gene Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Game masters viser seg aldri for vanlige spillere, så det foregår nok ingen trade under retrieving av items.
ASDASDKL2131 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Game masters viser seg aldri for vanlige spillere, så det foregår nok ingen trade under retrieving av items. 7129530[/snapback] http://floriade-guild.co.uk/mogdarsur1.jpg
Bytex Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ville jo være latterlig å la spillere fjerne Soulbound. Da kunne man bare kjøpt hva som helst på AH. "Hand of Ragnaros f.eks., pytt pytt, den har jo ALLE. " Er meningen spillerne skal jobbe selv for å få ekstreme items og lilla ting, ikke bare kjøpe det i AH fordi noen andre ikke trenger dem mere.
Fuzoya Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ettersom jeg har spillt diablo 2 før så skjønner jeg GODT at det er soulbound items....i D2 kunne man bruke alt som fantes og trade til andre players når som helst. Etter hvert var jo spillet bare helt ødelagt da , siden ingen items hadde verdi lenger siden det var alt for mye av de beste itemsa på spillet. Og btw , joda GM's møter man da støtt og stadig
PetePistola Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Bare jeg som reagerer? Han har en på lvl 60 og lurer på om kan kan fjerne soulbound? Minner jeg om lvl 60 warrioren på warrior forumet, som lurte på hvorfor ragen forsvant når hant skiftet stance.. 7129237[/snapback] Ebay! Endret 22. oktober 2006 av DaDon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå