Gå til innhold

Death Note Anime - spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*deep silence* det-det var en spøk? ^^

 

IKKE KØDD MED FOLK I STERK BAKRUS!

 

Det suger å lese posten din i dag:P Jeg tenkte ikke å langt på noe den dagen. Tankene var mest på frokosten jeg gjerne hadde lyst til å fordøye.

8938208[/snapback]

 

Hva faen? :dontgetit:

 

Uansett, jeg tror at L kommer tilbake som en shinigami og dreper Light :) HARR HARR

Lenke til kommentar

Fikk endelig tatt meg tid til å se de to nest siste episodene. Fy balle å spennende de var! Jeg fikk litt inntrykk av at Near vinner fordi Light var så usedvanlig kjepphøy, og fordi episoden sluttet akkurat idet Light sa han hadde vunnet. Jeg får følelse av at de (skaperne) prøver å få det til å se ut som Light vinner, men ... så skjer det noe i siste episode.

Litt vanskelig å forklare følelsen, men vi får bare vente å se. Bra blir det uansett. :D

Lenke til kommentar

Jepp. Har sånn typisk følese siden Light er så kjepphøy. Da er det altid det motsatte.

 

 

Near burde jo ha skjønt nå at Kirra/Light alltid tenker et steg fram. Derfor vet han at han gjør ditt og datt. Så tror jeg kanskje at Near på en aller måte har en mulighet til å drepe Light...

 

Gleder meg så sykt... Har ikke gledet meg så mye siden julaften da jeg var 10år.

Lenke til kommentar

Synd at den er slutt :( Utrolig bra anime, den nest beste jeg har sett!

 

Var kanskje litt opplagt at det skulle slutte slik ut ifra episode 36. De kunne kanskje lagd en twist til.

Jeg fikk ganse medfølese for Light. Håpet egentlig på at han skulle vinne.

Jeg satt å håpet litt på at L skulle komme tilbake :p

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...