cbs77 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Nå har jeg fått prøvd det i et par dager. Grafikken er fin, lett å lage baner, redigere tog. Jeg synes vanskelighetsgraden er litt stor mot andre AI. De jukser, tror jeg. Internet spilling virker morsomt. Spilte litt i går med noen andre nordmenn. Problemet var at jeg falt ut etter 1 time. Og da tar AI over. Det er heller ikke mulig å komme tilbake til spillet. En patch fikser det nok. Variasjonen blir ikke så god som før, fordi det er for lite man kan gjøre. Bygge bane som må være knyttet sammen, tjene penger på varer. Før måtte man ha servicestasjoner for togene. Så langt har jeg ikke opplevd at togene har brutt sammen. Har heller ikke opplevd at tog krasjer. Bortsett ifra at spillet har finere grafikk og bedre interface, så mangler det noe. Virker som om noe av magien er borte, men jeg vet ikke helt hva det er. Mulig at man ikke får den store gleden lenger av å ha klart å bygge en fin bane.. Edit: Sjekker bare en teori Endret 23. oktober 2006 av cbs77
Vuggum Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tja, hva skal jeg si. Greit tidsfordriv i 1 time eller 2. Når alt kommer til alt, så drar jeg heller fram Transport Tycoon igjen.
Mbala Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Må si at jeg er virkelig skuffet. Spillet mangler en del elementer som gjør det så å si ubrukelig. 1. Man kan ikke velge å fordele lasten fra et tog på flere stasjoner. Man må sende alt til en stasjon. 2. Man kan ikke krysse spor. Man må bygge bro over eksisterende spor. 3. Man kan ikke slette spor hvis de brukes av et tog. Selv om toget er på en helt annen del av sporet. Hvis man vil slette noe på det sporet må man først ødelegge toget, så forandre sporet, for så å kjøpe toget på nytt og sette opp ny rute. 4. Sporene blir oversvømmet av signaler som ikke kan fjernes. 5. Man kan ikke velge hvilket spor et tog skal komme på når man bygger nye tog. Hvis man lager en dobbelspor, og bygger to tog, risikerer man at begge kommer på samme linje. 6. Ofte blir tog stående fast på et spor, uten at man får beskjed om det.( Tror det må være en bug). Det er allikevel potensiale i dette spillet. Det er fin grafikk og god stemning, men mangelen på detaljstyring er så fraværende at jeg føleler det mer som jeg sitter å ser på enn at det er jeg som styrer. Med et par patcher blir det nok spillbart.. Endret 23. oktober 2006 av Mbala
Litek89 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Skal vi se. Akkuratt som med FM serien bør en vente noe par mnd for pacher slik at ting blir bedre og spillbart
cyberPanda Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 jeg ser ikke noen grunn til at dette kan være et bedre spill en railroad tychoon 2. de skulle alderig gått over til 3d.
teaspoon Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Må si jeg ble skikkelig skuffet når jeg prøvde dette spillet. Var en stor fan av originalen, og ble veldig glad når jeg så att dette spillet var under programering, og så lenge frem til at det skulle komme, men ble som sagt fryktelig skuffet. Føler at jeg sitter med ett spill som er beregnet for unger når jeg spiller det. Bugs er en ting, men dette spillet virker som on det er ett spill som er slengt sammen bare for å følge opp Pirates! fornyelsen.
lassem Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 En bug: Hvis man bygger f.eks. kull->jern og jern->våpen i en by så vil disse to ikke jobbe sammen, men man vil da kun ha mye jern på lager... Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå