MartinGM Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Om du ikke har noe epost/newsgroup lese program lagt inn (eller om du bruker et dårlig ett som outlook express ) bør du ta en titt på nye "windows live mail desktop". Ikke bare får du et veldig enkelt men kraftig epost OG newsgroup lese program, du får også følgende: What it is A program that lets you get e-mail from multiple accounts in one place. What it gives you • Speedy access to multiple e-mail accounts in one place (even AOL and Gmail) • The power of desktop software with the flexibility of Web-based e-mail • A way to get your newsgroups and RSS feeds as easily as you get e-mail • The ability to compose, delete, and organize e-mail even when you're offline • A massive 2 GB* of online inbox storage • Address AutoComplete and other handy features to let you speed through your e-mail like never before • The power to instantly add an MSN® Spaces blog entry about any message • Keep in touch with your MSN® Messenger contacts right from inside the program • Easy creation and editing of photo e-mails * 2 GB = 2,000,000,000 bytes Om det med 2 gb stemmer er det jo hvertfall verdt det.. vet ikke selv siden jeg allerede hadde 2gb konto før jeg signa up! Lese mere om windows live mail beta? Det kan du gjøre HER!
Pivotal Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 altså, Gmail har vert over 2GB lenge.. de er vel på 3 om ikke så lenge
MokkaKaffi Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Dårlig, har @msn.com (ikke hotmail, men likevel det samme) konto, men live mail desktop fungerer ikke med den. Jeg har to epost kontoer jeg bruker og den fungerer bare med den andre som ikke er fra microsoft, men google (gmail)! Problemet er at jeg bruker mest msn kontoen. Dårlig av Microsoft, selv om det er bare er beta. Ellers virker programmet bra, ville brukt det hvis det hadde hatt støtte for msn kontoen min. Outlook fungerer jo heller ikke lenger med hotmail. Endret 26. februar 2007 av MokkaKaffi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå