Gå til innhold

Ok.. jeg blir gal av å vente på Nokia 7390!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så greie å fortelle meg når denne herligheten av en telefon vil befinne seg i en butikk? Jeg ville helst eid den i går, typ.. :dribble:

Har så fryktelig lyst på den NÅ! :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan noen være så greie å fortelle meg når denne herligheten av en telefon vil befinne seg i en butikk? Jeg ville helst eid den i går, typ..  :dribble:

Har så fryktelig lyst på den NÅ!  :love:

7122984[/snapback]

Me too

Skrevet (endret)

Eller for å forklare det litt bedre, det er en plastikkopi av den ekte telefonen. Vekt og utseende er det samme, men det er ikke noe teknologi i den så dersom noen skulle stjele en dummy i en butikk så er det ikke så farlig.

Endret av zand
Skrevet
Fikk dummy av den igår. Så ut som en sær telefon

7146647[/snapback]

Sorte eller Rosa ?

Hvis du har mulighet og gidder ta gjerne ett par bilder av den og legg ut ! Er få "live" bilder av den ute på nettet, selv om du kun har en dummy.

Skrevet

Aha, okei.. takk for at dere orka oppklare det for meg! :)

Men med dummy.. kan jeg da tolke det dithen at det begynner skje noe med tanke på at telefonen kommer ut for salg?

Skrevet

Når dummien dukker opp pleier det ikke å være veldig lenge til telefonen dukker opp i butikkene. Det er allikevel ingen sikker metode å vite at telefonen er rett rundt hjørnet.

Telefonen er lagt inn hos distributører, men er ubekreftet i begynnelsen av november. Tipper det ikke er lenge til den er ute, men kan ikke vite sikkert.

Skrevet
Når dummien dukker opp pleier det ikke å være veldig lenge til telefonen dukker opp i butikkene. Det er allikevel ingen sikker metode å vite at telefonen er rett rundt hjørnet.

Telefonen er lagt inn hos distributører, men er ubekreftet i begynnelsen av november. Tipper det ikke er lenge til den er ute, men kan ikke vite sikkert.

7152913[/snapback]

Å tusen takk for svar!

Setter jeg masse pris på :love:

Får krysse fingrer jeg og håpe den dukker opp snart.. før den telefonen jeg alt har tar kvelden.. hehe.. faens vrak av en samsung :D

Skrevet

Tenkte igrunnen bare si at sta som jeg er, surfa jeg rundt idag igjen etter 7390'n.. og uten at det trenger bety noe, er den ubekreftet inne hos mpx.no den 12. november. :)

Skrevet

Etter å ha sett noen priser på denne lurer jeg bare på om ikke denne ble rimeligere enn først annonsert ?

Hvis jeg ikke husker helt feil ble det nevnt 4-5000 for denne, mens CDON tar underkant av 3400 eks frakt.

Det må vel være en gledelig nyhet fra Nokia.

Ingen som kan bekrefte om releasedatoene er reell ?

Skrevet

Jeg har kun funnet en butikk som tar så mye for den, og det er Telebutikken :p Dyreste på markedet?

I prisguiden ser vi jo at den ligger rundt 3500, som er en veeldig gledelig nyhet for meg.. mer penger å sette av til julegaver,med andre ord! ;)

Skrevet (endret)

jaja, blir vel ikke lengere en max ut november da:D

edit: kjører dangaard motorola også??

Endret av FaO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...