Gå til innhold

Dagbladet snakker om casemodding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe

 

For 20 år siden stylet man Ford grenada'en eller Opel manta'en. Nå er det PC'en som styles.

 

Må bare si at jeg synes det er like harry begge deler. Greit hvis bilen eller PC'n blir stilfull og har rene pene linjer, men terninger, vindu på PC'n og lys i alle farger appellerer ikke til min estetiske sans i hvertfall.

Lenke til kommentar

Ahh, nå skjønner jeg alltsammen,

det er altså derfor det går med så j*** mange kappeskiver til dremelen når man skal skjere ut vindu, men skal visst bruke loddebolten...

 

synest det vare en tragisk artikkel, virka liksom litt nedverdigene for oss "moddere" som de kaller det, det er for siste gang MODDERE... glem de stygge "hermetegnene"

 

så visst du har tenkt å bli skikkelig blod-harry må du altså; kjøre volvo 240, gå med tresko, snakke nynorsk, bruke grilldress, drikke HB og modde pc'n

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-07 16:09, skrev Hjelper'n:

synest det vare en tragisk artikkel, virka liksom litt nedverdigene for oss "moddere" som de kaller det, det er for siste gang MODDERE... glem de stygge "hermetegnene"


 

Mulig jeg misforstår deg, men prøver du og fortelle at PC-modding er mindre harry en bil-styling? I såfall må du hete gud, og tale i kirka på søndag!

Og det er PCen Casemodding er nedverdigene for... Spesielt når brukeren sitt og gliser over verket sitt.

Lenke til kommentar

Altså, noen modder og andre skaper. En viss forskjell der. Noen av tingene der ute er ***** bra, og noen er über-harry, og fortjener ikke dagens lys.

Sånn er det bare. Morro at avisene omtaler f.eks. overklokking.no som en slags undergrunns-organisasjon, eller kultur. Hehe, artig....

Lenke til kommentar

Ja, arctic, jeg synest faktisk at bil styling og tuning er mer harry enn casemodding og overklokking.. de to kan forøvrig sammenlignes ganske mye.

trimming av bil=fsb-klokking

oppgradering av bremser=større kjøleribber/H2O

Potte (helst over 4toms)=8 delta 120-vifter:)

lista fortsetter..

 

men bil-modding er X antall ganger mer harry enn pc modding

Lenke til kommentar

Quote:


Mulig jeg misforstår deg, men prøver du og fortelle at PC-modding er mindre harry en bil-styling? I såfall må du hete gud, og tale i kirka på søndag!

Og det er PCen Casemodding er nedverdigene for... Spesielt når brukeren sitt og gliser over verket sitt.


 

Hvis du er så jæævlig negativ til casemodding, hva **** gjør du her i forumet da?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-08 00:49, skrev RockeRolf:

Hvis du er så jæævlig negativ til casemodding, hva **** gjør du her i forumet da?


 

Jeg er ikke negativ i det hele tatt. Jeg har jo modda kassa mi selv, med både lys og pleix! Men det forhindrer meg overhodet ikke i og se "realitetene" Casemoding er pr definisjon harry. Og det har jeg sagt hele tiden, faktisk før jeg selv begynte og modde. Men det forhindrer meg jo ikke i gjøre det!

Og det forhindrer meg vertfall ikke å ha meninger om det.

 

Men nå har jeg kommet fram til en ting til. Enkelte personer tåler ikke noen som helst form for kritikk eller synsing mot noe som anses negativt om casemodding, før de hisser seg opp og angriper motdebatant..Grow up!

 

Hva er det som er så galt med ordet "harry" nå da? Eier ikke folk her egne meninger, og kan selv vurdere hva de liker og ikke liker? Synes du kassa er fin modda, så ikke kom hit og gråt over at jeg og Dagbladet kaller den for harry. Poenget er jo at DU er fornøyd med den. Drit nå i hva andre måtte kalle det for.

 

Tror skoen trykker mest hos urban byungdom som hele livet har innbilt seg de er selveste "antiharryen" Så har de modifisert kassa si med blått neonlys, og synes sikkert den er like kul, som kisen syntes da han monterte blått neonlys under bilen sin... Men så kommer den "forferdelige" nyheten i Norges nest største avis, at det de har drevet med er like harry som bilstyling... Og på minutter raser jo hele verden i sammen for disse svake sjeler. :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...