Gå til innhold

Stole på www.mytrendyphone.no?


Ola92

Anbefalte innlegg

Jeg synes de virket rotete av seg. En vare jeg bestillte kom ikke og jeg fikk en billader for laptop i stedet for en vanlig lader.

 

Man må også belage seg på at pakken kan bli stoppet i tollen og du må betale ekstra moms.

Det er ikke spesielt billig der heller. Da er det bedre med e-bay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg så en side som solgte Sony Ericsson og andre mobil tilbehør for veldig lite, men jeg vet ikke om man kan stole på  www.mytrendyphone.no?

Håper på raske svar!

7120095[/snapback]

 

kan trygt si du kan stole på dem. jeg har handlet sikkert 6 ganger hos dem til nå siden jeg fant den siden. veldig bra kundeservice og! :)

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
De spør etter "Registreringsnummer", noe jeg aldri har fått.

 

Det opplyses heller ikke på nettsiden eller i RMA-skjemaet om hva Registreringsnummer er, men etter kontakt med kundeservice så fikk jeg opplyst at:

 

Registreringsnummer = 4 første sifre i ditt kontonummer

 

Har også oppfordret dem til å legge en forklaring på skjemasiden.

 

Mvh

Magne

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har handlet en god del hos dem uten noe problem, men bestillte nylig ett nytt batteri til en nokia 3310 med hologram logo og fikk ett tydelig brukt batteri uten denne logoen med riper etc i.

Fikk sendt dette i retur, men etter ett par dager får jeg tilsendt det samme batteriet på nytt :thumbdown:. Helt utrolig.

Venter nå på svar fra dem.

Lenke til kommentar

Lurer litt på om jeg skal bestille fra de jeg også. Men ser at folk her stort sett bestiller ting til mobilen derifra. Fant dette batteriet som jeg tenkte jeg skulle bestille, men er ikke så sikker. Ser også at de har tullet en del med ordrene + at det er vanskelig å returnere varene.

 

Så er det noen som har bestilt noe annet enn utstyr til mobilen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har helt grusomme erfaringer med mytrendyphone!! Jeg bestilte en blåtann-enhet til å ha i bilen den 16/6. En ukes tid senere mottok jeg en Samsung mobilholder til å ha i bilen. Denne returnerte jeg slik det var foreskrevet på nettsidene deres. Det tok så nesten to uker uten at jeg hørte noe som helst, så da sendte jeg en epost. Da fant de plutselig returforsendelsen min gitt, og skulle sende meg riktig vare umiddelbart. 4-5 dager senere mottok jeg på nytt en forsendelse, og jaggu meg var det ikke NØYAKTIG den samme Samsung mobilholderen!!!! Helt ufattelig. Denne returnerte jeg selvfølgelig umiddelbart, og den ble sendt den 7/7. Denne har de nå fortsatt ikke mottatt, og jeg får da ikke tilsendt den varen jeg har betalt over 800 kroner for før de mottar denne. Begynner å bli mektig irritert nå!! De bruker også gjerne over en uke på å svare på mail, og jeg måtte ringe i halvannen time for å komme igjennom på kundeservice.

 

Konklusjonen må vel bli at dersom du får riktig vare med en gang er sikkert mytrendyphone greit nok, men du får for all del håpe du ikke må innom supportapparatet deres!!

Lenke til kommentar

Har handlet der tre-fire ganger, og hver gang har de vært desidert best på pris, billigst på frakt (21kr) og levert i løpet av tre til fire dager. Har også fått svar på mail i løpet av timer så jeg må si meg strålende fornøyd.

 

Når det gjelder uoriginal esker som en snakker om er det fortsatt originale produkter, men i billigere esker (bulkinnkjøp eller hva man kaller det). Det står "tilsvarende" eller "erstatnings-" om det er uorigialt. Fant feks en original hurtig-/reiselader fra Nokia til 80kr inkludert frakt, en pris du ikke finner hos norske nettbutikker.

Lenke til kommentar

Handler fra dem 4 - 5 ganger tror jeg .. og kommer til og gjøre den igjen.

 

Fikk feil lader en gang, men en bekjent trengte den, så jeg solte den til han og bestilte meg bare en ny. Så jeg tjente 19,- spenn eller noe på at de sendte feil, JESS! :w00t:

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Jeg begynner å lure på hva de egentlig driver på med hos mytrendyphone.

Bestillte ett nytt batteri til en nokia og fikk ett brukt ett, batteriet ble sendt fram og tilbake 3-4 ganger før jeg ga opp, fikk altså ikke det jeg hadde bestillt.

 

Skulle så bestille noen deler til min SE, og fikk kun ett nokia deksel, fikk returnert dette, men fikk kun halvparten av de delene jeg hadde bestillt.

 

Virker virkelig som om de ikke er i stand til å sende kunder de varene de har bestillt.

Blir siste gang jeg handler hos dem :thumbdown:.

 

Hjelper ikke at dem er billige når det kanskje er 10% sjanse for att man får det man bestiller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...