Mr.FOXHOUND Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 faen da...feiginger! 7112553[/snapback] Hehe, joda. Vil ikke akkurat påstå at det er "feigt" å trekke seg når det er såpass store summer det er snakk om Men trist hvis det ikke blir noen film da
Lakus Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 La oss si at de tjener opp 190 av de 200 mill da... de vil alikevel kunne si at de var medpå den filmen, som sannsynligvis vil gjalle i veggene i flere år! Og tror de ganske fort/lett kunne tjent de opp... det er Halo!
Novocaine Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er ikke så mye annet å si enn at den nyheten sugde. Men man skal nok fort se det blir en film alikevel.
paranoide Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Mest sansynlig vil de inngå en avtale med Universal eller Fox, for så å få enda ett med på leken når produksjonen setter i gang. Det er ihvertfal det som pleier å skje i slike tilfeller.
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Vent til Halo 3 kommer ut, da stiger inntektene litt kanskje...
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Off, er jo ikke rart de er urolige. 200 millioner dollar på Neil Blomkamp som ikke akkurat har mange store filmer han kan skryte av. Og hva var det den tyske film skaperen hette igjen? Lager endel elendige filmer basert på spill og har gitt den slags ett dårlig rykte, på en måte som spill basert på filmer. Håper de får orden på dette her, vil ikke gå glipp av en god action film
nacho Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Var det ikke Uwe Boll? Tror Blomkamp kan gjøre en god jobb. Han har gjort noen 3D-jobber for andre filmer før.
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Var det ikke Uwe Boll? Tror Blomkamp kan gjøre en god jobb. Han har gjort noen 3D-jobber for andre filmer før. 7120927[/snapback] Ja, mener han utfordret folk som baksnakka han på internett med bokse kamp. Sier ikke Blomkamp ikke kan gjøre en god jobb, men med summer på 200 millioner vil man vel helst være sikker?
Mr. Purple Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Var det ikke Uwe Boll? Tror Blomkamp kan gjøre en god jobb. Han har gjort noen 3D-jobber for andre filmer før. 7120927[/snapback] Ja, mener han utfordret folk som baksnakka han på internett med bokse kamp. Sier ikke Blomkamp ikke kan gjøre en god jobb, men med summer på 200 millioner vil man vel helst være sikker? 7120972[/snapback] så dersom han hadde vunnet en boksekamp, ville han ha vist at han har det som trengs for å være director for en 200mill $ film
NoLimit_^ Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 artig å tenke på, om peter jackson skulle regissert halo 3 ville alle filmselskap i verden tryglet om å få skyte så mye penger inn i prosjektet som mulig
Ghaundan Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 artig å tenke på, om peter jackson skulle regissert halo 3 ville alle filmselskap i verden tryglet om å få skyte så mye penger inn i prosjektet som mulig 7121225[/snapback] halo 3 er ett spill og trenger vel ikke regissering? Vil heller tro det er nivå layout, plot utvikling og dialog som trengs der. "Kom igjen John! Litt mer følelse når du treffer grunten med plasma granaten!" Men Peter Jackson hadde vel en finger med i spillet på halo filmen.
kewell79 Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 artig å tenke på, om peter jackson skulle regissert halo 3 ville alle filmselskap i verden tryglet om å få skyte så mye penger inn i prosjektet som mulig 7121225[/snapback] halo 3 er ett spill og trenger vel ikke regissering? Vil heller tro det er nivå layout, plot utvikling og dialog som trengs der. "Kom igjen John! Litt mer følelse når du treffer grunten med plasma granaten!" Men Peter Jackson hadde vel en finger med i spillet på halo filmen. 7121326[/snapback] Han HAR det ja
WangenPs3 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tror egentlig denne filmen blir som en B-film.........Er litt redd for det.. De fleste filmer fra spill blir som regel ødelagt pga. at de endrer ting i historien eller lar være å ta med viktige hendelser/karakterer. Ser mer frem til Onimusha filmen:)
Amaranth Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Tror egentlig denne filmen blir som en B-film.........Er litt redd for det.. De fleste filmer fra spill blir som regel ødelagt pga. at de endrer ting i historien eller lar være å ta med viktige hendelser/karakterer. 7125033[/snapback] Tja, det er kanskje det vanlige tilfellet når man snakker om slike filmer. Men bungie som har en viktig finger med i spillet på alt som heter Halo tar korrekthet i forhold til Halo-bibelen ekstremt seriøst. Alt skal være slik boken som inneholder alle detaljer rundt halo universet sier. Så, om bungie får viljen sin i hvertfall vil man nok ikke se endringer og viktige utelatelser i forhold til det som allerede er av Halo lore. Snarere tvert imot. Men, ja.. triste greier det der. Men de har ikke stoppet arbeidet på filmen å jeg regner med ting vil falle på plass igjen i tide.
paranoide Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Microsoft skal finansiere filmen. Jeg har ingen link atm, men dere vet jeg bare poster sannheter.
Landeplagen Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Microsoft skal finansiere filmen. Jeg har ingen link atm, men dere vet jeg bare poster sannheter. 7127612[/snapback] Selv har jeg ikke hørt om deg, men tror deg på den.
Lakus Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Microsoft skal finansiere filmen. Jeg har ingen link atm, men dere vet jeg bare poster sannheter. 7127612[/snapback] Selv har jeg ikke hørt om deg, men tror deg på den. 7127883[/snapback] Siden det er Microsoft som "eier", (Bungie) Halo så er det nok høyst sannsynlig ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå