Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama fyller 17 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten at det har noe med saken å gjøre, er det ikke litt vel mye aldersforskjell mellom dere? '83 og '89. Har vel igrunn lite jeg skulle ha sagt.

 

Men du kan jo som Snobjorn sier spandere en middag på henne, eller gjøre noe annet romantisk. Så i en annen tråd om som omhandlet samme emne et forslag om å lage en plakat med bilder av deg og henne sammen osv. og kjøpe en ramme til det. Kanskje det itillegg til middag og en blomst? :)

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Jeg syns middag, kino etc. som gir en opplevelse er mye bedre gave enn gjenstander.

7117665[/snapback]

 

Spørs.. gav min x ett fint smykke i bursdagsgave, og i smykket stor det Love..

 

Det ble hun utrolig glad for, så kansje ett smykke?

7117677[/snapback]

 

Ja det hadde vært noe. Skal dra inn til byen en dag, og se hva jeg finner :)

Lenke til kommentar
Jeg syns middag, kino etc. som gir en opplevelse er mye bedre gave enn gjenstander.

7117665[/snapback]

 

Spørs.. gav min x ett fint smykke i bursdagsgave, og i smykket stor det Love..

 

Det ble hun utrolig glad for, så kansje ett smykke?

7117677[/snapback]

 

Ja det hadde vært noe. Skal dra inn til byen en dag, og se hva jeg finner :)

7118874[/snapback]

 

Jepp, men tenk: Det er tanken som teller, ikke prislappen..

 

Det jeg kjøpte kosta bare ca 200kr, men det hun likte med det var at det sto love og derfor brukte hun det mye :) Så kjøp noe med betydning, få gravert inn navnet ditt eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Jeg syns middag, kino etc. som gir en opplevelse er mye bedre gave enn gjenstander.

7117665[/snapback]

 

Spørs.. gav min x ett fint smykke i bursdagsgave, og i smykket stor det Love..

 

Det ble hun utrolig glad for, så kansje ett smykke?

7117677[/snapback]

 

Ja det hadde vært noe. Skal dra inn til byen en dag, og se hva jeg finner :)

7118874[/snapback]

 

Jepp, men tenk: Det er tanken som teller, ikke prislappen..

 

Det jeg kjøpte kosta bare ca 200kr, men det hun likte med det var at det sto love og derfor brukte hun det mye :) Så kjøp noe med betydning, få gravert inn navnet ditt eller noe sånt :)

7118944[/snapback]

 

God ide. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

hmm vel jeg ville ha kjøpt en nattkjole. en fin en. en parfyme i tillegg og blomster. da kan jeg garantere deg at hun blir overlykkelig.

 

eller så kan du kjøpe en fin bamse med parfyme. det ville vært en fin gave det og.

 

flere forslag? hehe er full av dem :)

 

jenter elsker smykker. kjøp et fint smykke men ikke den standard hjerte greia. du kan kjøpe en bamse så sette smykket rundt bamsen. kan hende hun ikke merker det med en gang at det er et smykke der og men når hun merker det blir hun glad tipper jeg.

 

kan jeg komme med et forslag til? du kjøper et aller annet til henne. men når det er bursdagen hennes sier du at du har glemt det. så blir hun sur det blir ikke en bombe men så senere på kvelden snakker du med henne og så på en eller annen måte gir du henne gaven.

 

 

håper noe av det der hjalp

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...