Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Jeg har ikke funnet en egen tråd om dette. Så jeg spørr her og kanskje andre kan spørre her senere Kan noen gi meg en detaljert beskrivelse om hvordan man lager buyscripts, og hvor man lager fila? Jeg ønsker å ha en knapp for denne lista: he grenade M4A1 / ak-47 deagle flashbang X2 kevlar and helm defusal kit På forhånd takk Er det mulig å binde knapper til foreksempel deagle og til hegren? så slipper jeg å trykke b84 eller b14 for hver gang?
osmoen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) bind "x" "buy ak47;buy m4a1;buy primammo;buy hegrenade;buy vesthelm;buy flashbang;buy flashbang; buy deagle;buy secammo; buy defuser" Dette gjelder da for Counter-Strike Source. Fjern de bestanddelene du ikke ønsker eller omrokkér til du har det slik du vil :O) Edit: Mer detaljert; Den uthevede førstelinja kan du legge til i en fil som heter userconfig.cfg som ligger i /counter-strike source/cstrike/cfg-mappen. Om du ikke har en fil som heter det oppretter du en. Config-filer kan åpnes i notepad. x kan naturligvis byttes ut med ønsket knapp :O) Endret 19. oktober 2006 av Frikky
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Takk! Har du noen peiling på hvordan jeg gjør det i 1.6 også. Jeg kunne trengt det samme oppsettet der Regner med at commands er det samme men det ligger muligens et annet sted på C:?
osmoen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Ser ut til at den største forskjellen er at man slipper å bruke buy foran våpennavn; bind "x" "ak47;m4a1;primammo;hegren;vesthelm;flash;flash;deagle;secammo; defuser" Dette kan du gjerne legge i en fil som heter autoexec.cfg - må opprettes manuelt. Første gang du bruker autoexec må du skrive "exec autoexec.cfg" i console. Deretter vil den filen kjøres hver gang du starter cs. Her kan du altså legge til ønskede kommandoer. Endret 19. oktober 2006 av Frikky
Lord-of-the-End-Times Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 Takk. Dette funka ypperlig
neadii Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 her er en veldig enkel buyscript-mekker: http://vimme.net/buyscript/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå