Gå til innhold

Den store Snowboardtråden

jacoP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke fått stått noe særlig de siste ukene :p, grunnen til dette er at jeg har fått skikkelig vår-stemning og dermed ikke tenkt på snowboard (utrolig nok), selv skulle jeg egentlig på fjellet i påsken, men lurer på om jeg drar til sjøen istedet :p, pga det er så varmt og fint ^^

Bra at folk legger ut bilder av seg selv ;)

Skal slappe av på Strandafjellet fram til 4.april, for da reiser jeg til Hamar og på TG for å nørde meg litt :)

8237866[/snapback]

Jeg har aldri skjønnt at folk velger å tilbringe hele påsken foran dataskjermen, men begynner å bli mer forståelig nå som det er så varmt :p, men alikevell mye diggere å stå i bakken/kjøre båt (i mitt tilfelle). Det er vell en smakssak xD

Skrevet
Jeg har ikke fått stått noe særlig de siste ukene :p, grunnen til dette er at jeg har fått skikkelig vår-stemning og dermed ikke tenkt på snowboard (utrolig nok), selv skulle jeg  egentlig på fjellet i påsken, men lurer på om jeg drar til sjøen istedet :p, pga det er så varmt og fint ^^

Bra at folk legger ut bilder av seg selv ;)

8242953[/snapback]

Nei og nei! :p

Jeg har akuratt fått interessen for snowboard tilbake etter en litt treg start på sesogen :p Er vel egentlig fordi jeg har gjort mye framgang i år, og når man har framgang er det gøy! Flipper og spinner som aldri før, og har i tillegg kjøpt meg et nytt snowboard.

Nesten så jeg vurderer sesongkort i trysilfjellet neste år. Men det er da så dyrt!!

Skrevet

Enig med deg Jokkulf. Men, hvertfall her på i Bergen er ikke føret det sykeste at det gjør noe. Det er rimelig vått, men hva kan man vel forvente ? :) Vi er strengttalt snart i Mai.

Skrevet

Hehe, andre sesonger har jeg liksom erget meg over at jeg ikke har fått stått like mye som jeg hadde tenkt... selv om sesongen startet sent i år, syntes jeg likevell at jeg har utnyttet mulighetene godt, men hadde vært gøy med en eller to turer til før sommeren kommer for fullt :p Regner med at jeg og familien reiser opp på fjellet et par dager og stikker til Kragerø og åpner hytta for sommeren :love:

Gleder meg fryktelig til sommeren nå, og når høsten kommer igjen vil jeg ha vinter med en gang;) slik er det bare :p

Hvis jeg husker rett startet jeg "Den lille Wakeboard tråden" også ;P Jeg har i hvert fall planer om å stå masse wakeboard i sommer ^^ hvis det er flere som holder på med dette er det bare å poste i "Den lille Wakeboard tråden"

Skrevet

Jo, det er det så definitivt! Var på ferie i Zermatt, Sveits for en måneds tid siden, og jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde store vanskeligheter med å komme meg ned til byen igjen de dagene after-skien ble arrangert et stykke opp i bakken :D

Skrevet
Gleder meg til jeg blir 18, og kan dra på afterski.

8260428[/snapback]

Jeg var på afterski i Hemsedal for noen helger siden, og jeg er 17. Så der var de ikke så strenge.

Og rett utenfor døren var det jo såklart en liten bakke med et bigjump i (1.5 meter høyt og 3-4 meter over kulen kan jeg tenke meg). Måtte jo såklart teste det da :p Tryna så det sang etter, men fikk ingen varige mén!

Skrevet
Er det ikke best å kjøre snowboard først, og så drikke seg full?

8260000[/snapback]

Snowboard er ekstra gøy når du har drukket deg skækk. Da tør du mer, men er ikke ofte balansen sitter helt på plass :p

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

alpene;) diiggg var i italia..

tokk ca en halvtime å komme deg ned..;D

laaange flotte bakker

Endret av gatebarn
Skrevet (endret)

Ischgl...

1400 meters høyde i dalen, og høyeste fjellet var på 2782, med untak av fluchthorn (som jeg heliskiet) på 3399m... Hadde også diverse hoppprosjekter.. :F

Og kjøpte meg nye briller.. :F

54491.jpeg

Ser helt mongis ut, men.. :D

Her er step-uppene:

54494.jpeg

Run-Inet:

54498.jpeg

Meg i farta:

54496.jpeg

Også et av tusen landskapsbilder jeg fikk tatt..

54497.jpeg

Elskbart.. :love:

Edit: har også en del film på 16mm.. :D

On a sidenote: Noen som skal til hemsedal første mai helga?

Endret av Ocularis
Skrevet

Kjører med Sims Absoluteplate, Burton Mission bindinger og Burton Sabbath sko.

Setter 720, frontflip, frontflip 1 og 3. med div grabber o.l. :)

Backflip prøver jeg aldri på ..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...