Mystic Dragon Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Gikk på www.spelbutiken.se å så BC for 199 kroner, Jeg er ganske glad over det... Men jeg får det jo ikke før 21/11, så jeg er litt lei meg gleder meg som en drit. Kan det hende jeg ikke får det før lang lang tid? siden det er sikkert mange som har bestilt det (trur jeg)? Takker for svar (vet det er n00b spørsmål)
tunheim Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (vet det er n00b spørsmål) 7104181[/snapback] Ja og ja.
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Er vel bare å kansellere ordren, og bestille det ifra en norsk nettbutikk hvis du er usikker.
Cannabiskopen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Gikk på www.spelbutiken.se å så BC for 199 kroner, Jeg er ganske glad over det... Men jeg får det jo ikke før 21/11, så jeg er litt lei meg gleder meg som en drit. Kan det hende jeg ikke får det før lang lang tid? siden det er sikkert mange som har bestilt det (trur jeg)? Takker for svar (vet det er n00b spørsmål) 7104181[/snapback] Hvorfor skulle det vært ulurt?
Mystic Dragon Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 det trur jeg ikke er noe lurere, er sikkert 1000+ som har bestilt hos norske har bestilt et spill fra dem før (Resident evil outbreak file 2) det gikk fint, men det var ikke så poppis? vel, får bare vente å se
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Eneste ulempen jeg kan se med det. Er at du får svensk tekst på koveret..
Reached Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Forhåndsbestilte Bc for noen måneder siden. ble nummer 26 i køen!
dnthalhuk Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Trur du må vente lengere enn 21/11. Blizzard har enda ikke sagt når det blir gitt ut, og de mange nettbutikker operer med en release dato i desember, noe jeg tror er mer sannsynlig. Men vær sikker på at det er ute i butikken før julaften, siden Blizzard nok er interessert i å tjene ekstra på julesalget. Endret 19. oktober 2006 av Ant1
torino10 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Hei! Gikk på www.spelbutiken.se å så BC for 199 kroner, Jeg er ganske glad over det... Men jeg får det jo ikke før 21/11, så jeg er litt lei meg gleder meg som en drit. Kan det hende jeg ikke får det før lang lang tid? siden det er sikkert mange som har bestilt det (trur jeg)? Takker for svar (vet det er n00b spørsmål) 7104181[/snapback] Som en drit faktisk
øl_i_tastaturet Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Du gjorde ditt livs største feil der ja
MindTooth Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ikke gidd å kom med noe usaklig da. Kom heller med informasjon som kan være til hjelp. Du kan vel avente situasjonen for å se om Blizzard kommer med en mere konkret utgivelsesdato.
Footy Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg var innom spaceworld her om dagen, de sa det ikke var vits å forhåndsbestille da alle vil slippe spillene samme dag. Nettbutikker og vanlige butikker. Og de sa Blizzard hadde lært fra forrige gang og at det kommer til å trykke opp helt sinnsykt mange kopier siden de regner med at 90% som kjøpte spille kommer til å kjøpe BC.. Dvs. bestiller du på nett må du vente 1-2 dager etter release før spillet dumper ned i postkassa. eller du kan dra samme dag å kjøpe det i butikken...
oophus_3do Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg var innom spaceworld her om dagen, de sa det ikke var vits å forhåndsbestille da alle vil slippe spillene samme dag. Nettbutikker og vanlige butikker. Og de sa Blizzard hadde lært fra forrige gang og at det kommer til å trykke opp helt sinnsykt mange kopier siden de regner med at 90% som kjøpte spille kommer til å kjøpe BC.. Dvs. bestiller du på nett må du vente 1-2 dager etter release før spillet dumper ned i postkassa. eller du kan dra samme dag å kjøpe det i butikken... 7104964[/snapback] Jeg forhånds bestilte WoW når det kom ut.. Spillet var i min post kasse samme dag som det kom ut i butikken.
Mystic Dragon Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 trenger man CDkey, eller er det bare instalering, så logger du på med vanlig WoW acc?
Schnickaschnicka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg gikk på komplett.no og forhåndsbestilte men der står det at det ikke kommer ut før 15. desember i norge. Er det sant? eller er det noen nettbutikker som får det før?
pretensiøselns Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg gikk på komplett.no og forhåndsbestilte men der står det at det ikke kommer ut før 15. desember i norge. Er det sant? eller er det noen nettbutikker som får det før? 7105722[/snapback] Endelig slippdato er ikke fastsatt.
Instict Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg klarer ikke helt å se fornuften i å ikke sende ut bc allerede nå. Man kan jo ikke akkurat starte å spille det før blizzard aktivere det. (med unntak av ustabile og mindre gode pirat servere) Og om blizzard finner mange fler bugs i beta, så kan de vel bare patche det, slik som med alt annet. Endret 19. oktober 2006 av Instict
AndyG Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 jeg gikk på komplett.no og forhåndsbestilte men der står det at det ikke kommer ut før 15. desember i norge. Er det sant? eller er det noen nettbutikker som får det før? 7105722[/snapback] Endelig slippdato er ikke fastsatt. 7105768[/snapback] Var innom EB Games idag, og fikk oppgitt at Blizzard oppga 8.12 som antatt release til forskjellige distrubutører på et salgsmøte. Jeg spurte om dette var sikkert eller om det var en antakelse fra butikkens side, og fikk så til svar at det var så sikkert som at Blizzard selv hadde sagt det. Om de vil komme til å avvike fra det, gjenstår å se. *glede seg*
Potetdamen Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 (endret) For å være ærlig. Hvem i H bryr seg? Såklart var det lurt. Endret 19. oktober 2006 av geedoo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå