Gå til innhold

Utvikling av portal for Diskusjon.no: Ønsker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En tilfeldig bruker velges ut hver dag, samtidig som det blir vist bilde på forsiden?

7779895[/snapback]

Bilde på forsiden skriker jo etter oppmerksomhet, hadde blitt en meget glorete side. Å holde det stilrent, funksjonelt og kraftig vil være viktige stikkord her. Egendefinérbarhet på en del funksjoner hadde vært et gode, men jeg vet ikke hvor enkelt det er å implementere. Statistikk er alltid gøy for nerder som oss, anbefaler å publisere litt ukentlig statistikk.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bilde på forsiden skriker jo etter oppmerksomhet, hadde blitt en meget glorete side. Å holde det stilrent, funksjonelt og kraftig vil være viktige stikkord her. Egendefinérbarhet på en del funksjoner hadde vært et gode, men jeg vet ikke hvor enkelt det er å implementere. Statistikk er alltid gøy for nerder som oss, anbefaler å publisere litt ukentlig statistikk.

7781653[/snapback]

 

Nå var det ikke akuratt noen som sa at bildet skulle dekke en 1600x1200 skjerm heller da... jeg mener, det er jo bare en ide? Et lite bilde nede i et hjørne skader jo evt. ingen?

Lenke til kommentar
Nå var det ikke akuratt noen som sa at bildet skulle dekke en 1600x1200 skjerm heller da... jeg mener, det er jo bare en ide? Et lite bilde nede i et hjørne skader jo evt. ingen?

7782313[/snapback]

Jeg, og flere jeg kjenner, ville nok ha sløst en del museklikk på å adblocke det, for å bli kvitt det :) Men for all del, dersom mange nok liker det må man jo ta det med.

Lenke til kommentar

Fint initiativ =)

 

Hadde vært greit å ha en oversikt (kategorisert) over nyttige forumtråder.. Som for eksempel "Ukens Tilbud" tråden, "Sikkerhetstråden" og "All verdens gratisprogrammer"..

 

Dessuten hadde det vært morro å ha en list over "Verdt å se" med en list over forumtråder med vanedannende virkning/underholdningsverdi/diskusjonsverdi som SO5, Tråden-med-morsomme-videoklipp (husker ikke hva den heter ^^) og Gulost/Hvitost tråden.. Dette ville bidratt til å gi alle forumbrukere ett sted å starte forumsurfingen og lede dem rett til godbitene.

 

Jon

 

BTW:

- Timens bruker er jeg mot (Unødvendig, tar plass etc..)

- Jeg er sterkt for det som ble lagt fram her om å ha et stilfult, enkelt men kraftig UI (Bare se på google ^^)

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

Vel en ting som kunne oppgraderes på forumet er den "siste 24 timer" fungsjonen. I stedet for at den viser totalt alt som skjer på diskusjon.no de siste 24 timene kunne heller denne fungsjonen fungere slik. At er du mest aktiv i "spill" delen av forumet viser den alt av de mest leste topicene de siste 24 timene. Eller er du mest aktiv i friluft delen. Så viser den alt av det siste innen 24 timene som har gått.

 

På den måten vil forumet være mer personlig for den unike bruker der ute :thumbup:

Lenke til kommentar

Er endel off topic her nå. Denne tråden handler ikke om forbedringer i forumet, men ønsker for portalen. Jeg vil anbefale folk om å benytte eksisterende tråder i tilbakemeldinger om forumet, eventuelt opprette en ny hvis man ikke finner en eksisterende :)

 

Splitter ut enkelte av diskusjonene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...