Gå til innhold

cs steam.exe blokkert

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja hva skal jeg gjøre dette kommer opp. tror det har noe med regedit å gjøre men finner ... ikke steam mappa i regedit.

pappa er pc ingeniør og har låst cs og jeg har alle rettigheter på pc`en however, når jeg prøver å åpne steam.exe kommer denne beskjeden(OG JA JEG HAR REINSTALLERT) "C:\data\steam.exe windows kan ikke åpne dette programmet fordi det er hindret av en begrensningspolicy for programvare. Hvis du vil ha mer informasjon, åpner du hendelsesliste eller tar kontakt med systemansvarlig"

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ja hva skal jeg gjøre dette kommer opp. tror det har noe med regedit å gjøre men finner ... ikke steam mappa i regedit.

pappa er pc ingeniør og har låst cs og jeg har alle rettigheter på pc`en however, når jeg prøver å åpne steam.exe kommer denne beskjeden(OG JA JEG HAR REINSTALLERT) "C:\data\steam.exe windows kan ikke åpne dette programmet fordi det er hindret av en begrensningspolicy for programvare. Hvis du vil ha mer informasjon, åpner du hendelsesliste eller tar kontakt med systemansvarlig"

7098834[/snapback]

gjort det et par ganger før timz men. da unblokker han det uanz. jeg vet hvorfor han gjorde det og alt ja kan konfrontere han men han er opptatt han og da får jeg ikke spilt før til helgen (lørdag) osv. trenger kjappere skal game med clanen vi er 5/5 må trene tacc. plz help

forresten lenniz : saklig jeg trenger hjelp ikke ... barne lignende påfunn har vokst opp fra det ;) (though jeg har ikke vokst opp fra å bli eid av farmin på pc'en :(:p )

Endret av hawki
Skrevet (endret)

Om faren din ikke vil la deg spille, så har han nok en grunn.

For å være ærlig ser jeg nok hva han heller vil du skal bruke tiden din på.

Det er komplett umulig å skjønne hva du spør om, nemlig.

Spør faren din pent. Om du går rundt sperren og han finner det ut, blir det nok bare enda værre.

Endret av Matsemann
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
  Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås.

her snakkes kun norsk! så ikke skriv plz og z istedet for s er du snill , eller så vil en moderator stenge denne tråden.

jeg skulle ønske jeg kunne hjelpe deg mer men snakk med faren din om det. hvis du har spilt det før hjemme så burde få lov av faren din siden du da har gjort det før.

mvh Campin Carl

Endret av Campin carl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...