Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! Les første post!

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Skrevet
PencilCase, artig nick, og noe som jeg føler er helt paradoksalt med brukeren bak det, da jeg forestiller meg en "pencilcase" som noe langt, og utrolig tynt og frikanta :D

Dette er vurdering av kun nick, så jeg gir bedømmelse etter det:

8/10 fordi det er originalt, men ikke sjokkerende og provoserende uten å støte :p

7113851[/snapback]

Killerqueen, state of the art album av Queen fra 70 tallet, verdt ca 11 av 10 :thumbup:

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Du er jo it! 10/10 for helvete :thumbup:

Skrevet

PencilCase: *Krim-stemme* "Blyantsaken" var en skummel sak som startet for rundt 45 år siden. Siden dette har den vist seg gjentatte ganger. Terrorisme sier noen? Genialitet sier jeg.

10/10

Nicket kan forveksles med "penal", men det er en annen sak ;)

Gjest Bruker-95147
Skrevet
cun:

Jeg tenker et veldig stygt ord.

5/10

7115767[/snapback]

Am I jumping the gun, Fellow Board Members, or are the words 'I have a CUNning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

Skrevet
cun:

Jeg tenker et veldig stygt ord.

5/10

7115767[/snapback]

Am I jumping the gun, Fellow Board Members, or are the words 'I have a CUNning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

7115805[/snapback]

Øh.. nei. Hint: legg til en T.

Ananas: For mange store bokstaver, men ellers enkelt å huske.

6/10

Skrevet
Pencilcase minner meg om nutcase, og brukernavnet skiller seg ut på en positiv måte, er litt fiffig.

8/10

7115822[/snapback]

AnAnAs er en god frukt, og fordi du har vært så flink å komme med forklaring via lydklipp får du 9,5/10. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...