Gå til innhold

FM 2007 - I hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat en tur på min lokale Spaceworld butikk og kjøpte meg dette spillet til den nette sum av 450 kr. Men hvordan kan butikken gi ut et spill to dager før release? Er dette lovlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer veldig an på hvilket spill det er snakk om, om det selges tidligere eller ikke. Jeg fikk kjøpt Saint's Row to dager før release, men med Company of Heroes måtte jeg pent vente til release, for da hadde leverandør gitt streng beskjed om å overholde slippdatoen. Dette var i samme butikk med få ukers mellomrom.

Av og til blir ikke releasedato oppgitt heller ved forsendelse, og jeg tror da at de fleste butikker legger det ut til salg så snart de får det inn. Men men, det er alltids lov å prøve seg hvis man er desperat etter å få spillet tidlig. ;)

Skrevet (endret)

Nå er det noen år siden jeg pushet spill over disk. Men da ble noen spill levert med en stor hvit lapp som det sto realese dato på, men om det ikke sto noe, så ble spillene solgt med engang!

Edit: Jeg vil å ha FM nå!

Endret av zaico
Skrevet

FM2007 release date moved forward

Added on 18/10/2006 @ 14:00:13 in General

SEGA and Sports Interactive would like to announce that the official street date for Football Manager 2007 on PC / Mac has been brought forward to Wednesday, October 18th. As a result of certain retail outlets ignoring the official release date of October 20th, SEGA and Sports Interactive have acted to ensure that Football Manager 2007 is available to all of our loyal fans. We are in the process of communicating this new

:thumbup:

Skrevet (endret)

Fikk nettopp kjøpt spillet, trodde de solgte "ulovlig" men da er det jo bare greit :) Håper de slipper en patch snart da, jeg får usannsynlig mye skader og oddsen forrane kampene er meget meget tvilsome. +alle de bugsa jeg rapporterte når jeg spilte demoen.

Endret av Crispin
Skrevet

Leste at spillet skulle være mer realistisk når det gjaldt spiller-stats osv. Men må jo si at det er ganske kjipt når man skal spille den norske serien.. og Norges beste ligger på rundt 11-13 i snitt?? Litt merkelig...kanskje ?

Og en annen ting ; Noen som vet hva disse to mappene er til : NHL EHM 2007 og OOTP 2006 ?? De ligger i den installerte folderen og jeg skjønner ikke hva de er godt for .. det er en install-fil i hver av mappene , men hva er de til ? Demoer for andre spill eller noe.. ?

Skrevet

Jeg fikk spillet idag fra cdon, og der koster det 369, synes det var akseptabelt!

Får det fraktgritt derfra, så dere må utnytte det av dere før det forsvinner! :thumbup:

Skrevet
Jeg fikk spillet idag fra cdon, og der koster det 369, synes det var akseptabelt!

Får det fraktgritt derfra, så dere må utnytte det av dere før det forsvinner! :thumbup:

7105660[/snapback]

349,- på Elkjøp :)

Skrevet (endret)
Leste at spillet skulle være mer realistisk når det gjaldt spiller-stats osv. Men må jo si at det er ganske kjipt når man skal spille den norske serien.. og  Norges beste ligger på rundt 11-13 i snitt?? Litt merkelig...kanskje ?

Og en annen ting ; Noen som vet hva disse to mappene er til : NHL EHM 2007 og OOTP 2006 ?? De ligger i den installerte folderen og jeg skjønner ikke hva de er godt for .. det er en install-fil i hver av mappene , men hva er de til ? Demoer for andre spill eller noe.. ?

7105430[/snapback]

NHL EHM 2007 og OOTP 2006 er demoer fra SIGames på de andre spillene i denne "serien" med managerspill. NHL EHM 2007 er ishockey og OOTP 2006 er baseball...

Merkelig det snittet, jeg har nemlig høyere snitt i Tippeligaen...

Endret av Tobinor
Skrevet
Det som forundrer meg er den stive prisen...

7095760[/snapback]

Det forundrer meg ikke en plass da han faktisk kjøpte spillet hos Spaceworld, eller Overpricedworld som jeg liker å kalle dem... Alle spill er totalt overpriset der, om det er konsoll eller PC spiller ingen rolle. Stort sett koster alt 100kr mer der enn ellers.

Skrevet
FM 07 skal være ute på fredag overalt og det spaceworld gjorde var 'ulovlig'. Men dette skjer stadig vekk...

7095785[/snapback]

Releasen ble flytta i fra den 20 oktober til den 18 oktober :thumbup:

Skrevet
Noen som vet akkurat hva som er forskjell på demoen og fullversjonen?

7134405[/snapback]

Den største forskjellen er nok at du får spilt mer enn en halv sesong. Du får også en mulighet til å velge større database og flere ligaer og utnytte feeder-club-opplegget mye bedre. Dette er noen få ting jeg kommer på nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...