Gå til innhold

Veddemål der du går ut som vinneren


Cubicle Dude

Anbefalte innlegg

Sleng ut noen bra forklarte her dere også!

 

Denne har jeg vunnet mang en "gratis" øl på:

 

Du finner en passende beruset person (helst ikke Mensa medlem).

 

Mynt /seddel:

 

Du legger frem veddemålet slik:

 

Jeg vedder med deg at jeg kommer nærmest årstallet på mynten/seddelen du eller noen annen har i lommen. Siden det var min idè så kan jeg velge 2 årstall og du 1. Du sier da (når vedkommende er intressert) at som gjest så kan du starte. (MEN husk å bli enige om premie, gjerne en øl)

 

teks:

Gjesten: kan velge år: 1999

(her velger du årene over og under det gjesten velger uanset!!)

Du velger da år: 1998 og 2000 (du får da alt under og alt over. Gjesten MÅ treffe rett på for å vinne!!)

 

Sjansen er da liten at du taper, men om du gjør det så bør du også følge reglene og gi premien. Men her er det da en sjanse for "revansj". Spør samme peson at du gjerne vil ha en revansj med samme reglene.... i det lange løp vinner du!

 

;)

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har jo den fine fra den serien på nrk1 elns

 

Du og en kar har en 50 lapp hver, så tar du begge og legger de på bordet, "Nå ligger det 100kr på bordet" sier du. "Den som betaler mest til den andre får penga". Like etter på sier du "jeg byr 50"....

 

Er personen dum nokk så byr han over 50, da gir du han de to 50lappene og tar det han bydde for de. Han er glad for å ha kjøpt 100kr for fks. 70kr, intil han husker at han eide 50 av de hundre han hadde kjøpt.

 

 

disco808

Lenke til kommentar

Eller som jeg så i en film for en stund siden:

 

Du finner en kar og vedder på at du klarer å drikke 2 øl før han klarer og drikke 2 shots. Det er bare en regel og det er at du ikke kan røre motpartens glass. Siden du har 2 øl så spør du pent om du kan få drikke opp den ene først og i filmen så fikk han lov til det. Når den var drukket opp beholdt han det tomme glasset og ventet på at den andre fyren skulle ta den første shoten sin. Når det sto en shot på bordet la han det tomme ølglasset sitt over shotglasset hans uten at det berørte shoten og han drakk ølen sin. Siden han ikke kunne røre motpartens glass var shoten fanget under ølglasset og han vant en slump penger.

Lenke til kommentar
Nå postet jeg denne under humortråden. Ikke grinebiter tråden.... :hrm:

Kanskje det, men det er jo ikke morsomt heller.

7096496[/snapback]

 

Jeg vil påstå at du har blitt lurt selv. Ikke bare én gang. :tease:

7101095[/snapback]

Eller så kan det ha noe med at det "trikset" var så lavmåls at det ikke vil fungere på andre steder enn der klientellet kommer for å drikke opp trygdepengene sine... :ermm:

Lenke til kommentar

har en her...

vedkommende burde være passe full før du prøver, slik at han går med på det...

 

Du sier at du vedder 20kr på at du greier å drikke opp hele ølen hans på en slurk.

du tar så hele ølen hans, og drikker den sakte opp, og gir han 20kr. Billig øl :p

tok den 3 ganger på rad på samme kveld på samme person :wee:

 

husk også at det burde være på utesteder, for å få noe for pengene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...