Gå til innhold

Hvilken karakter skal jeg starte med?


Anbefalte innlegg

Hei. Får spillet i posten i mårra.. Lurte på hvilken karakter jeg skal begynne med. Har tenkt på rouge. er dette noe for meg?

 

Har helst lyst til å være noen som er gode til å slåss, men jeg må komme meg bort fra fiendene mine hvis de holder på og drepe meg :)

 

Edit: Hadde vært fint om dere kunne begrunnet svaret.

 

Takk :D

Endret av OHell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Får spillet i posten i mårra.. Lurte på hvilken karakter jeg skal begynne med. Har tenkt på rouge. er dette noe for meg?

 

Har helst lyst til å være noen som er gode til å slåss, men jeg må komme meg bort fra fiendene mine hvis de holder på og drepe meg :)

 

Edit: Hadde vært fint om dere kunne begrunnet svaret.

 

Takk :D

7091030[/snapback]

 

Alle vil vel være god til å sloss men kunne stikke om de dør :)

Men den beskrivelsen din er vel Rogue eller mage som er best til...

Lenke til kommentar

Rogue er veldig fint. Du gir veldig mye skade, i nærkamp. Du kan også velge hvilke fights du vil ta pga du er "usynlig" i stealth-modus. Ved høyere levels kan en bli stealthed selv midt i en combat (Riktognok bare hvert 5. minutt). God måte å stikke av på hvis en holder på å dø med andre ord.

 

Men de aller fleste klassene har også get-away-triks, høy skade og andre kjekke features som healing eller høy armor class. Spill det du føler for og ikke vær redd for å spille 20 characters før du finner den du liker.

Lenke til kommentar

Skulle jeg anbefalt noe så ville det vært Druid. Da kan du slåss i nærkamp i katt- og bjørneform, du kan heale, du kan kaste spells, du har muligheter for å stikke av, og ikke minst så er Druid ofte en av de minst spilt klassene. Dermed har du lite problemer å komme med i grupper/et guild (i motsetning til f.eks Warrior, som det er alt for mange av).

Lenke til kommentar

Rogue og til dels warrior blir nerfa en god del til TBC har jeg intrykk av...

Items får noe som heter recillience eller noe slikt, mye recillience minsker sjansen for at folk critter deg.... se mer om items og recillience her

 

men ellers en fin class, kanskje litt ensformig men ellers morsom.

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar

skal jeg anbefale no så blir det nok shaman, pga .. rogue greit nok det er fett men det er PAIN og få seg guild med dem for det er så ALT for mange av dem (riktig nok 80% av dem er 14iser som ikke kan spille classen sin)

 

så gå shammy, du har heals, totems , wolf form.. alt du trenger , og guilds trenger shammys..

Lenke til kommentar

hvis du har tenkt å drepe ting etter lvl 60 så for ALL DEL IKKE VELG SHAMAN!

 

Grunn:

 

I 99,9% av guildene i wow europe MÅ shaman være healer, dvs .... 30 poeng ca i restoration som er healing. Da skal du bare glemme alt annet.

 

Du slå på monster noe slikt som: 126, 80, 26.... mens en warrior slåt mye MYE mer.

 

Hvis duer ute etter rådamage og mye morro, velg mage/warlock :)

 

Igjenn så kan det være vanskelig å komme seg inn i guid dog :p

Lenke til kommentar

Om det er noen klasser som trengs i guild, er det prester og druids stort sett. Alltid bruk for en ekstra, så er mye lettere å skaffe seg bra guild.

 

Rogues er det altfor mange av, og det blir meget vanskelig å skaffe seg guild med mindre du har alle epics fra Naxx og erfaring fra stedet...

Lenke til kommentar

Kommer an på om du vil kjøre litt solo eller om du skal spille med flere.

Solo vil jeg anbefale druid eller rogue. LVLet mine to chars til 60 uten guild og slikt. (Instances gjelder selvsagt ikke, hehe)

Men skal du spille med andre burde du velge priest eller hunter, har god erfaring med de.

 

Rogue er hard om du skal spille skikkelig, så er litt for skilled players.. Er alt for mange nightelf female rogues som spilles av fjortisser som ikke har peiling på classen.

Lenke til kommentar
Rogue er definitivt ikke vanskelig at all. Du har crowd control, stealth i combat, 70%+ dodge og 70% run speed, alt innenfor 5 minutters cooldowns. Rogue er den desidert enkleste klassen å spille både i PvE og PvP for øyeblikket i min mening.

7094242[/snapback]

 

 

Men det er mange som ikke skjønner det

Lenke til kommentar
Hei. Får spillet i posten i mårra.. Lurte på hvilken karakter jeg skal begynne med. Har tenkt på rouge. er dette noe for meg?

 

Har helst lyst til å være noen som er gode til å slåss, men jeg må komme meg bort fra fiendene mine hvis de holder på og drepe meg :)

 

Edit: Hadde vært fint om dere kunne begrunnet svaret.

 

Takk :D

7091030[/snapback]

 

Uansett hva du velger, så ikke velg sminke...

 

 

det skrives Rogue, ikke rouge

 

 

Rouge = sminke

 

 

PS: Klasse som er helt greie til å sloss men konge på å slippe unna = paladin ;)

 

Rogue = badass dps fucker... :D

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar

tja. først av alt ville jeg anbefale deg og starte horde. jeg har spillt 2 alliance opp til 60 , og 1 horde må si folka på horde siden er mye snillere og mere voksene i oppførsel. når du sier noe som er bra til og sloss regner jeg med bra solo.

hunter er god solo.

mage er suveren solo.

warlock er god solo.

 

og dette med rase , ta det som passer deg XD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...