Gå til innhold

Hvilken karakter skal jeg starte med?


Anbefalte innlegg

tja. først av alt ville jeg anbefale deg og starte horde. jeg har spillt 2 alliance opp til 60 , og 1 horde må si folka på horde siden er mye snillere og mere voksene i oppførsel. når du sier noe som er bra til og sloss regner jeg med bra solo.

hunter er god solo.

mage er suveren solo.

warlock er god solo.

 

og dette med rase , ta det som passer deg XD

7094341[/snapback]

 

Nå får jo Horde blood elves da :devil:

 

Uansett, orcs har imba recials.com f.o.m TBC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rogue er definitivt ikke vanskelig at all. Du har crowd control, stealth i combat, 70%+ dodge og 70% run speed, alt innenfor 5 minutters cooldowns. Rogue er den desidert enkleste klassen å spille både i PvE og PvP for øyeblikket i min mening.

7094242[/snapback]

 

hahahaha hahahahaha hahahahaha har du spilt en Rogue noen gang?

 

hvor får du 70% dodge fra? ok vi har det men bare om vi bruker en cooldown

samme med 70% run speed.

og crowd control? hvordan? vi overlever med og ha høy skade og bruke cooldown som bare fy eller ta en og en mob med stun lock

^^

 

rogues er ikke de vanskeligeste men vi er veldig avhenig av gear

Lenke til kommentar

La du merke til "alt innenfor 5 minutters cooldowns"-delen, eller er du bare generelt ignorant? Crowd control? Blind, gouge, kidney shot, sap, cheap shot og eventuelt mace spec. Med blind kan man stunlocke noen din døde uten at de noen gang rekker å ta tilbake, er ikke det crowd control tro?

 

Ja, jeg har selv en rogue. Samt at jeg spiller broren min sin i raids, og virkelig - det er den letteste klassen. Du har ikke noe ansvar whatsoever i raids (sett bort ifra aggro management, silencing og supression devices), og enhver knappespammende idiot kan gjøre den samme jobben som noen med god erfaring. Selvsagt er det noen marginer som skiller gode spillere fra andre, men de er langt mindre hos rogueklassen.

Lenke til kommentar
La du merke til "alt innenfor 5 minutters cooldowns"-delen, eller er du bare generelt ignorant? Crowd control? Blind, gouge, kidney shot, sap, cheap shot og eventuelt mace spec. Med blind kan man stunlocke noen din døde uten at de noen gang rekker å ta tilbake, er ikke det crowd control tro?

 

Ja, jeg har selv en rogue. Samt at jeg spiller broren min sin i raids, og virkelig - det er den letteste klassen. Du har ikke noe ansvar whatsoever i raids (sett bort ifra aggro management, silencing og supression devices), og enhver knappespammende idiot kan gjøre den samme jobben som noen med god erfaring. Selvsagt er det noen marginer som skiller gode spillere fra andre, men de er langt mindre hos rogueklassen.

7095885[/snapback]

 

akkurat 5min cooldowns er ganske mye i en wsg kamp som ikke varer mere en 10min max med fix grp.

og med Crowd control trodde jeg du mente Mange mobs som mages gjør får kommer det så veldig mange en 2på en rogue sliter du egentlig med tanke på at 2av de klarer nok og kite deg eller out dps deg veldig vis du ikke har så uber gear...

Lenke til kommentar
5 minutter er ikke mye i den store sammenhengen, og selv uten cooldowns gjør dere ekstremt god skade.

 

Face it, rogues take no skill.

7096125[/snapback]

 

haha vel hvilket gear har du ?

rogues lever mye av gear vis de ikke er combat rogue med sinister spam og evis og håper på høy critt vis ikke trenger de skills og nice gear

Lenke til kommentar

Eh, nå er det ikke akkurat noe voldsomt problem å få ned en clothie med bare KS-Gouge-CS. Lekte litt med roguen min i går, og selv med det råtne gearet jeg har (Mass of McGowan/Assassination blade + 3.1k hp og 600AP), var det lite problem å karnøfle andre lvl60-er.. og jeg glemmer stort sett å bruke Blade flurry, Adrenaline rush, Vanish (tomt for flash powder) og Evasion.

Lenke til kommentar
Eh, nå er det ikke akkurat noe voldsomt problem å få ned en clothie med bare KS-Gouge-CS. Lekte litt med roguen min i går, og selv med det råtne gearet jeg har (Mass of McGowan/Assassination blade + 3.1k hp og 600AP), var det lite problem å karnøfle andre lvl60-er.. og jeg glemmer stort sett å bruke Blade flurry, Adrenaline rush, Vanish (tomt for flash powder) og Evasion.

7096175[/snapback]

 

vel prøv deg mot en warrior med 2h og syke critt

en annen rogue med bedre gear

and priest som vet hva han gjør

en mage som spoter deg

en warloc med seduce

en hunter med trap / pet / mark

med flere

 

greit rogue er bra men lever av gear ofte

Lenke til kommentar
5 minutter er ikke mye i den store sammenhengen, og selv uten cooldowns gjør dere ekstremt god skade.

 

Face it, rogues take no skill.

7096125[/snapback]

 

haha vel hvilket gear har du ?

rogues lever mye av gear vis de ikke er combat rogue med sinister spam og evis og håper på høy critt vis ikke trenger de skills og nice gear

7096142[/snapback]

 

Random blues og greens. Julie's dagger og The Thunderwood Poker. Brodern sin har 4/8 BF, CotBD, Vis'kag, 20/31/0 og generelt okei raid-gear.

 

Og det har ingenting med at man nødvendigvis tar andre klasser lett, men om jeg får det første slaget kan jeg som regel brenne ned en motstander med langt bedre gear på kort tid. Og hadde jeg hatt en PvP-build med prep skulle jeg faen meg ha tatt hvem som helst med medvind.

Lenke til kommentar

Har testet en god del forskjellige classes gjennom min wow-karriere.

 

Den første classen jeg vil anbefale er mage. Magen er den charactern jeg har hatt det morsomst med, sinnsyk dmg og god crowd control. Minuset er at er veldig sårbar i nærkamp, du har lite armor og lite hp.

 

Rogue er også en veldig morsom class, spessielt hvis du intresserer deg for pvp. Du har stealth som gjør deg usynlig. Stealth er veldig praktisk når du skal stikke unna fiender, kan bare brukes out of combat tho, men du har vanish, som fungerer som stealth i combat med 5 min cooldown. Det største minuset med rogue er vel at det er veldig vansklig å skaffe seg en guild, om du er glad i pve burde du ikke velge rogue.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...