Gå til innhold

beste LAN du har vært på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste lanet jeg har vært på må være TCP 17 i 2005. Det var en fantastisk feeling med flere hundre mann som skriker i kor da strømmen forsvinner. ;)

Mvh Erling

Skrevet (endret)

TG92. Som ikke var noe LAN, siden slik teknologi ikke var for allmenheten den gang. Gamle dager var best. :w00t:

I de dager fokuserte man nesten utelukkende på programmering og kreativitet, derfor var det bra i de dager.

Endret av Smirnoff
Skrevet
Tror The Summit ligger ganske høyt oppe på lista her.. Den stemningen er god altså!

7134980[/snapback]

He he! Husker The Summit fra gamle dager, når jeg var helt fersk på området. Da hadde jeg ertet på meg en av de bedre Warcraft III-spillerne før partyet via et forum, og jeg ble knust. Etter hvert ble jeg bedre, og vant til slutt The Summit Warcraft III konkurranser sammen med forskjellige venner.

TG 06 var jo også bra, jeg var ikke på TG05, og TG04 var jo delvis en katastrofe :p

Skrevet
Tror The Summit ligger ganske høyt oppe på lista her.. Den stemningen er god altså!

7134980[/snapback]

He he! Husker The Summit fra gamle dager, når jeg var helt fersk på området. Da hadde jeg ertet på meg en av de bedre Warcraft III-spillerne før partyet via et forum, og jeg ble knust. Etter hvert ble jeg bedre, og vant til slutt The Summit Warcraft III konkurranser sammen med forskjellige venner.

TG 06 var jo også bra, jeg var ikke på TG05, og TG04 var jo delvis en katastrofe :p

7184496[/snapback]

Jeg husker da du tok både meg og Håvard i en smekk, jeg :p

Skrevet

TG06 var det mye stemning i, men det er så kaotisk til stunders at jeg må si det første hjemmelanet mitt med 12 stykk i kjellerstua tok kaka. Mange kjekke og noen ikke så kjekke minner ;)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

TG06. :love: Mye bedre enn TG05. (har ikke vært på så mye mer enn det :p utenom små lan med 10 stk og mindre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...