Vestlivegen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 (endret) HEI! kan noen hjelpe meg å finne det beste stickman programmet noe lignende dette: ikke foreslå Pivot Endret 17. oktober 2006 av Vestlivegen
Matias Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Har du sett den videoen hvor en stickman prøver å ta over photshop til en kar? Den er tøff. Skal du ha det beste programmet som bare er beregnet for å lage stickmans? Du kan jo gjøre det i en rekke andre (bedre) programmer også kan jeg tenke meg.
Vestlivegen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 (endret) ja jeg skal ha til å lage stickman.. den vidioen har jeg sett tror jeg.. trenger et bra program.. lager en lang sloss film på et program som heter pivot. skal laget et skoleprosjekt så jeg trenger bra lyd. et bra lydanlegg altså.. slåsslyder og lignende.. og et bra stickman program.. kan noen fåreslå ett? hvis noen vil så kan de også sende linken til programmene.. Endret 19. oktober 2006 av Vestlivegen
Patrick de Maar Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har du sett den videoen hvor en stickman prøver å ta over photshop til en kar? Den er tøff. Skal du ha det beste programmet som bare er beregnet for å lage stickmans? Du kan jo gjøre det i en rekke andre (bedre) programmer også kan jeg tenke meg. 7094152[/snapback] Det er ikke photoshop, det er Macromedia Flash 7 tror jeg.
Vestlivegen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 fordi det suger.. et drit bra programm med drit god kvalitet!!
Vestlivegen Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Skrevet 19. oktober 2006 samma det vel.. bare si et program. et sånn som jeg lagde link til på toppen.. som den filmen....
Krikky Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Flash eller easytoon er bra, men flash er dyrt og på easytoon må du tegne strekmennene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå