nameless Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Får ei feilmelding kvar gang eg spelar nokon av steam-spela mine på trådlaust nettverk, dei fungerer fint på vanlegt nett. Meldinga lyd som følgande: NET_SendPacket ERROR: WSAEINTR Provoserer noke sjukt sidan eg bur på hybel og derfor ikkje kan bruke ein kabel.
-Alex- Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Får ei feilmelding kvar gang eg spelar nokon av steam-spela mine på trådlaust nettverk, dei fungerer fint på vanlegt nett. Meldinga lyd som følgande: NET_SendPacket ERROR: WSAEINTR Provoserer noke sjukt sidan eg bur på hybel og derfor ikkje kan bruke ein kabel. 7089454[/snapback] Tror du får feilmeldingen fordi du har problemer med nettverket. Faller ut eller lignende.
nameless Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Er merkeligt fell ikkje ut i andre spel, WolfET, GuildWars fungerer fint, må jo vere noke med cs som gjer til at eg dett ut i so fall. Kjenner fleire kameratar som har samme problemet, men dei seier at det fungerer på nokon nettverk mens det ikkje fungerer på andre; i alle tilfelle funker da bra med kablar. Har sjekka, nettverket har vert oppkobla i over ni timar er maks ein time sia eg datt ut av cs Endret 17. oktober 2006 av nameless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå