Gå til innhold

z710i eller w710i


bjaesp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok bare walkman funksjonen, minnekortet som følger med og øreproppene.

7091286[/snapback]

Pluss de treningsfunksjonene da. Skritteller osv.

 

Men hva er den klikkelyden når du åpner og lukker den? Skjønner ikke helt hvorfor den er der. Var på Elkjøp i sted, bråker jo hver gang du skal bruke den da.

Men ellers en bra telefon ut i fra det jeg synes.

Lenke til kommentar
jeg fikk min nye se w710i for et par dager siden og jeg er kjempefornøyd.  har ikke funnet noe negativt med den enda. bortsett fra at den ikke har fotolys da.

7104110[/snapback]

Jeg har veldig lyst på denne telefonen. Men den klikkelyden gjorde meg litt usikker. Er jeg på skolen eller lignende er det jo ikke akkurat lydløst å åpne den da :(

Vil du fortelle litt om hvodan den føles i bruk osv?

Endret av Hovis
Lenke til kommentar

Jeg har veldig lyst på denne telefonen. Men den klikkelyden gjorde meg litt usikker. Er jeg på skolen eller lignende er det jo ikke akkurat lydløst å åpne den da :(

Vil du fortelle litt om hvodan den føles i bruk osv?

7104140[/snapback]

 

jeg synes ikke at den klikke lyden er så ille, jeg har hørt verre lyder når en mobil åpnes :) ellers så synes jeg den er veldig fin i bruk. tastene er veldig gode, god å skrive sms med. oversiktlig meny.. veldig enkelt å overføre sanger og diverse fra pc til mobil *enklere enn det jeg hadde trodd* mp3 spilleren fungerer bra, synes at tlf virket veldig liten å lett * men jeg var jo vant med nokia 6131, en kamskjellmobil med litt mer tyngde og str. eneste som jeg savner fra den mobilen som w710i ikke har er en utløserknapp på siden slik at du får åpnet mobilen med bare en hånd. på w710i er det en tastelåsknapp på utsiden, slik at det er automatisk tastelås når tlf er lukket, noe som er veldig kjekt... synes også at kamera er ganske bra. 2 mp. ytterskjermen er helt enkel uten så mange farger, du kan lese sms uten å åpne mobilen. innerskjermen er også god. mobilen er god å holde i.. litt uvant med den "kroken" bak. men det er bare en vanesak.synes også det er god lyd i mobilen.. har ikke prøvd øreproppene som fulgte med enda.. alt i alt så er jeg kjempefornøyd med min nye mobil :)

Lenke til kommentar
jeg fikk min nye se w710i for et par dager siden og jeg er kjempefornøyd.  har ikke funnet noe negativt med den enda. bortsett fra at den ikke har fotolys da.

7104110[/snapback]

Jeg har veldig lyst på denne telefonen. Men den klikkelyden gjorde meg litt usikker. Er jeg på skolen eller lignende er det jo ikke akkurat lydløst å åpne den da :(

Vil du fortelle litt om hvodan den føles i bruk osv?

7104140[/snapback]

 

Den "klikkelyden" du beskriver er ment å skulle være der.

Den første klappmobilen fra SE gjorde også det, Z600, dengang syns jeg det var kult, nå er jeg mer usikker.

Kommer vel helt ann på personlig preferanse tenker jeg.

Så prøv den selv.

:)

Lenke til kommentar
Jeg takker for alle svar. Etter det jeg fårstår er denne mobilen bra.( Bortsett fra klikk-lyden) Men jeg kan ikke velge mobil etter det.  :thumbup:

7110840[/snapback]

Dette er hva mobilen.no har skrevet om telefonen

http://www.mobilen.no/wip4/mobilene_boer_h...a-d.epl?id=5875

Virket ikke veldig positivt akkurat, selv om jeg personlig synes det var et lite saklig grunnlag for det de har skrevet. Også skrevet da telefonen først ble presentert (i juni), altså uten å ha brukt/prøvd den.

 

Her er også en liten test av den hos Nettavisen

Endret av Hovis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...