Gå til innhold

Er Gothic 3 lansert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OMG! når kommer gull spillet til butikkene i Norge egentlig!? ikke en eeeneste foretning som har det på laager engang! jeg har hørt/lest at Gothic 3 skulle komme i norske butikker 13 oktober. :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gothic 3 ble offisielt lansert i Norge 13. oktober, altså fredag som var. Hvis du ikke får tak i det, er det enten fordi butikken du handler i ikke er særlig oppdatert, eller at distribusjonen av spillet til din butikk går en smule tregt. Vil tipse deg om å kanskje bestille det på nettet i så fall.

Endret forresten emnefeltet fra "spm gothic 3" til "Er Gothic 3 lansert?" slik at det kommer tydeligere frem hva denne tråden handler om.

Skrevet
Gothic 3 ble offisielt lansert i Norge 13. oktober, altså fredag som var. Hvis du ikke får tak i det, er det enten fordi butikken du handler i ikke er særlig oppdatert, eller at distribusjonen av spillet til din butikk går en smule tregt. Vil tipse deg om å kanskje bestille det på nettet i så fall.

Endret forresten emnefeltet fra "spm gothic 3" til "Er Gothic 3 lansert?" slik at det kommer tydeligere frem hva denne tråden handler om.

7088421[/snapback]

åja, okei takker så meget for svar:) nei emnetittetelen var ikke helt bra.. det var ordet ''lansert'' jeg ikke fikk ut av hodet når jeg startet emnet:P thx admin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...