Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Korleis få mindre adamssple?

maskot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer med 80% av unge gutter. Bruk selvironi mot de som plager deg for det, si noe morsomt tilbake så er det ikke moro for dem lengre. Det er vel ikke tung mobbing vi snakker om? Bare litt uskyldig erting? (Jeg vet jo ingenting om deg)

Skrevet

Tenk sånn at du bare utvikler deg før alle de andre drittungene som garantert får det de også etterhvert. Si "det betyr bare at jeg er mere voksen enn dere"

Skrevet

Jojo, men så lenge du er del av den gjengen er det jo helt ok med litt småerting dere imellom. Bare du ikke føler deg utstøtt pga det, tror ikke det er noen grunn til det.

Gjest Slettet+432
Skrevet
Er det nokon måte å få det bort på? Blir nemlig plaga for då eg ler går det opp og ned.  :blush:  :(

7083731[/snapback]

Spis det.

Skrevet

Har ganske stort eple selv :)

Husker en tysktime da det var noen som bemerket det så tysklæreren hørte det. Han er ganske ung og kul, og slo fort fast at størrelsen på adamseplet gjenspeilet størrelsen på "utstyret" :) Så dermed var den seieren vunnet :D

Har brukt den unskyldninga siden ;)

• 5 måneder senere...
Skrevet
du bare settere en eple kniv i halsen å alt gå bra mann, ha jort den før jai,

:tease:  kos deg!

8373722[/snapback]

Tror du virkelig ikke det er mulig å finne ip'n din og slette brukeren din?

• 1 måned senere...
Skrevet

det er jo hormon behandling som skjer forran en kjønnsoprasjon da, mener å ha hørt at adams eple blir mindre da, men er kanskje litt kjedlig å få pupper i steden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...