Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Prophet

En utrolig stilig avatar dette. Har prøvd i en evighet og skjønne hva det egentlig er. Men det minner meg om is som strekker seg over vann eller noe. Skikkelig tøft. :wee:

Lett og huske er det og det har en ramme som såvidt er tydelig og har 80x80. Men siden jeg har brukt så lang tid på å skjønne hva det er (og er fremdeles ikke sikker) trekker jeg litt.

8/10

Skrevet

Matt Groenings head. Without the groin.

Futurama, hoder på boks og alt det vakre som han har skapt, betyr nok at du får en 10'er. Hodet var klart, lett å kjenne igjen mtp nicket og fargene sitter. 10/10.

Skrevet

J@cob

En svart/hvitt avatar av en fyr som viser fingeren. Sjarmerende. Kvaliteten er ikke stor og skryte av og det mangler en ramme. Den er 80x80. Relativt kjedelig bilde.

4/10

Skrevet

Bildet ditt minna meg om ein studikompis :) hadde ditta flagget på hatten

8/10

- Er ikkje eit so spennandes bilete

Skrevet

Post som bryter med trådens regler er fjernet. Vennligst les reglene før dere poster folkens.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM)

Skrevet

Denne tråden har egne regler for hvilket innhold som skal postes. Disse reglene finner du her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=648503.

Sitat:

Poster skal inneholde konstruktiv kritikk/tilbakemelding på den forrige avataren. Den forrige tråden ble stengt på grunn av spam, derfor: ALL SPAM BLIR RAPPORTERT!

Det har nå blitt fjernet 1 post(er) fra tråden som ikke har fulgt trådstarters anmodning.

Skrevet

Alinoe

Grei avatar med god kvalitet. Liker ikke helt formen på avataren, men den har navnet ditt i seg. NAvnet kunne vært en anelse tydligere. Men ellers bra. I tilegg passer den med forumet og er 80x80. Som sagt en fin avatar men liker ikke hvordan du blander to forskjellige elementer.

7/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...