Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@ OML

ser litt morsomt ut... likte det bildet jeg :)

+ for kult bilde :D

+ for at bildet kan tolkes hvordan man vil (eks: kanskje du ligger sånn som det fordi du er redd, kanskje du synes det er behagelig, osv..)

+ for at det er deg

- for at det ikke er så tydelig

8/10

Skrevet

Someidiot

+ Morsomt bilde generelt. :D

-Ser litt sammentrykt ut, og blir litt utydelig.

Skulle hatt ramme, tror det hadde blitt bedre da.

Skrevet

2112 er så vidt jeg vet en sang av Rush...

Ikke nødvendig å vurdere signaturen min, da alle er enige om at den er 2/10 uansett:P

Skrevet

OML:

En person som ligger i fostersilling på veien... det er et litt filosofisk bilde egentlig :) veldig bra :)

10/10

Skrevet

The_Unforgiven: For meg så ser det ut som en mann svart frakk og hatt med henda på ryggen + en revolver. Grei avatar men den er litt for mørk og kjedelig etter min mening.

4/10

Skrevet

Lise04: Jeg tuller ikke når jeg sier grusomme farger! Fysj! Den mangler også ramme, og skriften blir så liten at man må anstrenge seg veldig for å lese det.

Stryk..! Bedre lykke neste gang ;p

Skrevet (endret)

Anathema: Klart, tydelig og detaljert. Fin blikkretning (ser ut som om øyet ser på nicket) og fin og klar farge på øyet. Kanskje litt rødskjær i øyet, men det kan være skjermen min. -1 for dårlig ramme.

9/10

Endret av The_Fire
Skrevet

TRibal89 : Liker ikke tall etter navn, og det med at du har to store bokstaver til og begynne med, gjør ikke saken noe bedre. Navnet i seg selv er heller ikke noe pent....

2/10

Skrevet
TRibal89 : Liker ikke tall etter navn, og det med at du har to store bokstaver til og begynne med, gjør ikke saken noe bedre. Navnet i seg selv er heller ikke noe pent....

2/10

8586368[/snapback]

tror det er her du skulle posta den kommentaren :thumbup:

ikke vurder

Skrevet (endret)

Kiimmeen: bryr meg ikke om sykler. desuten er det litt dårlig kvalitet. Heller ingen ramme

4/10

Endret av Nellemann
Skrevet

2/10

8586368[/snapback]

tror det er her du skulle posta den kommentaren :thumbup:

ikke vurder

8586377[/snapback]

Ehh, så feil på trådene :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...