Gå til innhold

Få avataren din vurdert V2! Les regler!

Wackee

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skummelt katte grise tryne? :p

Lett gjennkjennelig, og faktisk litt spennende..

7/10

Hva med min? Er initialene mine, viss dere klarer å se det;)

8033394[/snapback]

er kult med initialene sine men litt piksler her og der og litt utydelig 5/10 mener da jeg

min da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TRibal89:

Et pentagram på en rød sirkulær bakgrunn. Slettes ikke en gale avatar. Den er av god kvalitet og har behagelige farger. Det er mulig at avataren sier noe om brukeren, da også ved å se på bruekrnavnet. Alt i alt en meget god avatar.

8/10

Skrevet

Tegna Yoshi som vi alle digger i kul kvalitet. Bra med gjennomsiktig bakgrunn.

10/10.

Fant endelig igjen versjonen av avataren min som ikke er kornete eller 64x64, men den er fortsatt litt kornete. Jeg har bare dessverre ikke bildet i bedre oppløsning :(

Skrevet

Matsemann

Morsomt hundebilde :) Merker ikke at det er spesielt dårlig kvalitet på avataren, men det er noe tekst der som er umulig å lese, noe som trekker ned. I tillegg er det ingen ramme. Ikke personlig (med mindre det er din hund?).

8/10

Skrevet

En grei avatar. r personlig litt lei av happy tree friends, men det har jo ikke noe å si med avataren. Den ser grei ut og er enkel, men det er et eller annet jeg ikke liker med den, men aner ikke hva.. :hmm:

jaja jeg gir den 6/10

Skrevet (endret)

Hamaestra, avataren passer perfekt med nicket! :D Litt ujevn i kantene, men stilig. Lett å kjenne igjen, også

8/10

(ps, slutt med SMS-språk, så går du kanskje opp 0,5 poeng ;))

Endret av loathsome
Skrevet

Snittleif:

Trolig en karakter som er morsom, men jeg vet ikke hvem han er (ikke trekk for det ;) )

Kul kar som gjør en morsom grimase, + for ramme. Syns dog den blir litt "dominerende"

ca 8.1232 / 10

Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Vista inspired - Du klarer bedre, frøken :wee:

7/10

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet (endret)

Cutthroat Bill

Ramme med skygge

Bloody Zim

Bra kvalitet.

9/10

Endret av Slettet-yzDjfSSl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...