Gå til innhold

noen som har prøvd Rune?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hallois

spilte rune for ikke så lenge siden, og må si at det er utrolig komisk spill, selv om det er noen år gammelt. Spesielt morsomt å kappe av armene på andre og se de løpe. :D eller å kaste hodet deres etter folk. noen som vet hvilket år dette spillet kom?

faktisk var det en del servere oppe å gå enda.

Endret av Brian_N
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker dette spillet godt! Det har en singleplayerdel som oser av action og kvalitet, og en utrolig morsom multiplayerdel. Moddet dette spillet til sauene kom hjem i gamle dager, med nye skins og våpen osv.

Skrevet

29.oktober 2000 var lanserings datoen i følge gamespot.

Var et flott og blodig spill ja, enspiller eventyret var en fest og det samme var flerspiller delen.

Skrevet
29.oktober 2000 var lanserings datoen i følge gamespot.

Var et flott og blodig spill ja, enspiller eventyret var en fest og det samme var flerspiller delen.

7081588[/snapback]

elsker mulitplayer delen :dribble:

Skrevet

Kjøpte det spillet en uke etter det kom ut i 2000. Nå står det forøvrig på hylla og støver ned. Gikk med mange timer med det spillet,og selv om det er ca 5 år jeg spilte det sist,så husker jeg ganske mye fra spillet. Det var for eksempel dette hvite store dyret som brøt seg ut av et bur.. fikk litt panikk tendenser da husker jeg.

Skrevet

ahh....rune på LAN. :) gode minner.

prøvde det online her om dagen og eneste jeg fant var servere med cheaters og 2 av 16 spillere...synd egentlig.

Skrevet

Spillte rune en del online forn et parr år siden, så ikke no til cheaters da... meget mulig jewg var så god att jeg dengte dem forde da :p Var blannt de besste på de fleste serverenne jeg spillte, det var dog ikke så mange servere siden det var noen år etter utgivelsen jeg begynte med det online.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...