Gå til innhold

Rimelig 20-tommer fra Dell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lol.. jeg skall ha 24 i steeden jeg støre = bedere. skulle enkelig ha 2x de her men 1x24 holder vell

7089909[/snapback]

 

lol?

 

Snakk om sparing av mange penger her!

 

Veldig fristende med en 24tommer, men det koster bra for en 24 tommer også

 

Edit:

å det er vell litt forskjell på hva folk trenger, er jo ikke sikkert at "større=bedre" for alle :)

7089931[/snapback]

 

Vil ikke akkurat måtte sitte å se oppover for å se oppe på skjermen..

 

Hva mener du? Maskinkravene blir vel ikke akkurat noe høyere etter hvor stor skjerm du har?

7090940[/snapback]

 

Nei, men med lcd skjermer, er gjærne maks oppløsning høyere jo større skjermen er, og dermen kan du kjøre spill på høyere oppløsning.

Lenke til kommentar
Hva mener du? Maskinkravene blir vel ikke akkurat noe høyere etter hvor stor skjerm du har?

7090940[/snapback]

Når oppløsningen blir høyere så krever det jo også mer av maskinen for å skape flyt i det, spesielt i 3D :dribble:

 

Men syns det er dårlig at skjermen enda ikke ligger ute på sidene hos Dell :hrm:

Lenke til kommentar

Finnes ingen E207WFP hos Dell i øyeblikket, men de har jo 2007WFP og den koster 4975 inkl.mva og frakt. Vet ikke om det er skrivefeil i artikkelen, eller om det er to helt ulike skjermer.

 

2007WFP koster forsåvidt 339$ i USA (med kampanjetilbud) - så det må være snakk om en annen skjerm. Den som venter får se. Dell må vel kvitte seg med de dyre skjermene først antar jeg.

 

Ved å sammenligne priser på andre skjermer hos dell "UltraSharp 2007FP 20" så kan en se at Dell opererer ca 10,5kr pr $ . I så fall er 289$ ca 3100 kr inkl.mva og frakt. Kan jo være billig det også - hvem vet, antar det kommer flere rimelige skjermer i dette segmentet før jul (men hva vet jeg).

Endret av kalkulatoren
Lenke til kommentar

Specs:

 

Highlights

 

    * 1680x1050 pixels resolution for sharp and brilliant images of text and graphics

    * Offers viewing angle of 160° — both horizontal and vertical

    * 800:1 contrast ratio and up to 300 cd/m² brightness for excellent color accuracy and uniformity

    * 5 ms response time reduces ghosting and jagged edges

    * Supported by Dell™ Technical Support

 

Tech Specs

 

Features Display Type

Built-in power and cable management, Slim Black Bezel Design Flat Panel Display

Viewable Size Weight

20.1" 10.56 lbs (monitor only)

Image Max H-View Angle Image Max V-View Angle

160° (typical) 160° (typical)

Compliant Standards Connectivity Technology

100 mm VESA® Cable

Device Type Dimensions (WxDxH)

LCD Monitor 18.55" x 5.74" x 15"

Dot Pitch Image Brightness

0.258 mm Pixel Pitch 300 cd/m2 (typical)

Image Contrast Ratio Max Resolution

800:1 (typical) 1680x1050 Pixels

Max Sync Rate (V x H) Port(s) Total ( Free ) / Connector Type

76 Hz x 83 kHz Analog / DVI-D (Digital) with HDCP Connectors

Voltage Required Response Time

100 to 240 VAC / 50 to 60 Hz 5 ms (typical)

 

Ser jo bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar
lol.. jeg skall ha 24 i steeden jeg støre = bedere. skulle enkelig ha 2x de her men 1x24 holder vell

7089909[/snapback]

 

lol?

 

Snakk om sparing av mange penger her!

 

Veldig fristende med en 24tommer, men det koster bra for en 24 tommer også

 

Edit:

å det er vell litt forskjell på hva folk trenger, er jo ikke sikkert at "større=bedre" for alle :)

7089931[/snapback]

 

Vil ikke akkurat måtte sitte å se oppover for å se oppe på skjermen..

 

Hva mener du? Maskinkravene blir vel ikke akkurat noe høyere etter hvor stor skjerm du har?

7090940[/snapback]

 

Nei, men med lcd skjermer, er gjærne maks oppløsning høyere jo større skjermen er, og dermen kan du kjøre spill på høyere oppløsning.

7090961[/snapback]

 

Er det ikke justeringsmuligheter på denne skjermen?

 

In that case, er denne uaktuell for meg...

Endret av kt600
Lenke til kommentar
The E207WFP 20'' Widescreen Flat Panel LCD Monitor from Dell™ improves productivity and provides an affordable way to enjoy an immersive widescreen multimedia/gaming experience and allows ease of photo/video editing. Featuring a slim black bezel design, the E207WFP fits into most working environments and on most desktops. It offers Analog (VGA) and DVI (Digital Video Interface) connector interface. The DVI connector supports HDCP (High-Bandwidth Digital Copy Protection) that enables viewing of protected high-definition content such as HD-format video. Built-in power and cable management feature helps to keep desk clutter-free. The display screen can be tilted 4° forward and 21° backwards for viewing comfort. This display is compatible with Dell™ AS501PA Flat Panel Attached Sound Bar (sold separately) that adds multimedia capabilities to the flat panel display. Dell ™-branded monitors undergo exhaustive testing for performance, reliability, durability and compatibility with Dell™ systems.

 

M M :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...