Gå til innhold

ditt julegaveønske i år?


dragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My place, bare ta første fly til Amsterdam så videre til Singapore.. ikke noe stress.. :hmm:

 

Gå og legg deg du!

 

(darkness|: om du leser dette, ikke gi med warn da, skal slutte å være OT nå..)

 

 

BTW: jeg vet ikke hva jeg ønsker meg jeg i år.. føler liksom ikke jeg trenger noe om dagen. Har det fint..

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Jeg forsaker på ny alle tidligere ønsker for penger og tid til å dra til Kungälv i Sverige en tur på nyåret.

Og gjerne også minnekonserten for Björn Afzelius i Køben 26. januar.

 

Men sånn type mer realistiske ønsker,

så trenger jeg et

Logitech Z-5500 Digital, 5.1 System, 505 Watt, THX Certified siden mitt gamle spraker og skurrer så forferdelig at jeg tror minst jeg har sprengt det,

samt en Maxtor OneTouch III 500GB USB2.0/Firewire 800, og det tror jeg jeg får også. :)

 

Og har jeg griseflaks, får jeg også

Björn Afzelius - Sång til friheten (4CD)

og

World of Warcraft: The Burning Crusade, Collector's Edition

 

Snart jul :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

 

Ja, det er jul!! Dem trenger ikke bruke 2-4000 kr. på oss da, dem som bestemmer.. Dessuten får dem gaver tilbake :wee: Det er sånn jula skal være. Er jo enda 16 år. Gaver skal man ha :love:

Lenke til kommentar

har egentlig alt... men ønsker meg nye twin tip ski,da... K2 Public Enemy, eller noe... :dribble:

Ja, deet ønsker jeg meg :w00t:

Og forresten ønsker jeg meg Rome sereien... :yes:

Og SNØ!! hva er julen uten det..og at pjuus får en gutt på besøk... :tease:

Mat og julestemning :thumbup:

 

 

Axl F

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

 

Ønsker meg ikke noe jeg heller. Jeg synes det er greit at foreldrene mine bruker litt penger på meg, men det blir uansett ikke nsakk om 2-4000kr :)

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

 

Ja, det er jul!! Dem trenger ikke bruke 2-4000 kr. på oss da, dem som bestemmer.. Dessuten får dem gaver tilbake :wee: Det er sånn jula skal være. Er jo enda 16 år. Gaver skal man ha :love:

7361093[/snapback]

Enig!

Det er ikke hva man får som er poenget(eller hvor mye det koster), men det at man faktisk får noe og gir noe. JUL!

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

Joa, enkelt for deg å si, du er jo hauggammel. Noen av oss er fortsatt unge og liker å få gaver.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

Du er så negativ og voksen det går ann å bli..

 

Ikke positivt.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ønsker meg noe? La nå foreldrene deres bruke pengene på seg selv, isteden for å bruke penger på dyre julepresanger? Er dere virkelig så bortskjemte at dere syntes det er greit foreldrene bruker 2-3-4000 kroner på julepresanger til ungene (dere)?

7360977[/snapback]

 

 

For meg kunne de gjerne brukt hele lønna si på meg. Ikke at jeg hadde blitt noe gladere.

Men jeg hadde blitt skuffa, innerst inne, dersom jeg hadde fått noe sånn.. fjas jeg ikke trenger. Blir alltid skuffet over smykker/sminke og sånn.. Men det er mest fordi ny harddisk står på ønskelista hvert år :p

 

Uansett så er det tanken som teller og jeg elsker foreldrene mine uansett. Er jo ikke gavene som skal avgjøre sånt =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...