StarGazer Skrevet 15. oktober 2006 Skrevet 15. oktober 2006 De siste 2 dagene så har pcen begynt å låse seg mens jeg spiller WoW. Aldri hatt noen problemer før, og det er kun i WoW det skjer. I windows og andre spill fungerer alt optimalt. Det skjer helt sporadisk og, noen ganger kan jeg spille kanskje en halvtime før det låser seg. Da er det eneste som virker å trykke reset! Noen som har noen gode ideer ?
geir__hk Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Kanskje er det fullt av støv inni kabinettet ditt = varme.
Cannabiskopen Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Er nok varme problem ja, siden den stopper helt plutselig på ca det samma stedet, men er ikke sikker.
Pilot_ Skrevet 17. oktober 2006 Skrevet 17. oktober 2006 Har samme problemet, men kjører med boxed-kjøler, så ny kjøler er på vei nå. Støv er det nok plenty av inne i maskinen også, tror jeg kanskje skal gå over det også. Var på lan med en kompis i ferien, og da satt jeg ved siden av altandøren, så jeg satte like godt PC-en ute på altanen. Så sannsynligvis er det varme med deg også, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå